×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۰ شهریور , ۱۴۰۳
ابراز همدردی مدیرعامل بانک مسکن با خانواده حسین سبزبان

به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن-هیبنا؛ با نهایت تأسف و تاثر، شاد روان حسین سبزبان همکار محترم بخش ستاد مرکزی بانک مسکن استان سیستان و بلوچستان به همراه همسر و سه فرزند خود در مراجعت از زیارت حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، دچار سانحه رانندگی شدند و همگی به دیدار حضرت حق شتافتند و متأسفانه پسر ایشان به تنهایی، بار داغ عظیم از دست دادن همه اعضای خانواده خود را به دوش می کشد. از اینرو، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و جمعی از اعضاء هیأت عامل و مدیریت و معاونین استان به منظور ابراز همدردی، دلجویی و تسلی خاطر با تنها بازمانده همکار محترم بانک مسکن ضمن شرکت در مراسم ترحیم، در منزل مرحوم سبزبان در زاهدان نیز حضور یافتند و با ابلاغ پیام تسلیت خانواده بزرگ بانک مسکن به فرزند برومند مرحوم سبزبان و ادای احترام به همه رفتگان این واقعه اسفبار و دعا کردن برای شادی روح این بزرگواران، از درگاه حضرت حق برای بازماندگان این عزیزان سفر کرده، اجر و صبر جمیل مسألت نمودند.
دکتر حسینی در این دیدار ضمن همدردی با فرزند مرحوم سبزبان، با برشمردن خصایص و ویژگیهای مثبت کاری و اخلاقی مرحوم، گفت: بانک مسکن یکی از همکاران زحمتکش، صدیق، متواضع و‌ خوشنام خود را از دست داده است و وظیفه اخلاقی، دینی و سازمانی ما، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از فرزند ایشان است. زیرا ارتقا جایگاه و درخشش بانک مسکن در گرو زحمات و تلاش های بی نظیر همکاران توانمند و متعهد ماست و ما باید قدردان زحمات تک تک همکاران عزیز و خانواده های محترم ایشان باشیم.

لازم به ذکر است که دکتر حسینی مدیرعامل بانک مسکن از شعب بلوار دانشگاه، شهدا و مولوی در شهرستان زاهدان استان سیستان و بلوچستان نیز بازدید کردند و بی واسطه با همکاران درخصوص عملکرد شعب و نظرات‌ و پیشنهادهای آنها به گفتگو نشستند.
همچنین نشست صمیمانه ای با حضور مدیرعامل و مدیران ستادی و روسای شعب استان در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی استان برگزار گردید و دکتر حسینی ضمن تشریح آخرین اقدامات و برنامه های در دست اقدام بانک، بر تسریع در جذب منابع به عنوان مهم‌ترین اولویت بانک در سالجاری و افزایش تلاش همه همکاران و مدیران شعب و استان ها در این راستا تاکید نمودند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.