×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۷ مرداد , ۱۴۰۳
اتمام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی* NGL 1200 *توسط بیدبلندخلیج فارس

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، این عملیات گسترده در مدت زمان کمتر از ۵۰ روز و با مشارکت ۸۰ هزار نفر ساعت نیروی انسانی و ۷۵۰۰ دستگاه ساعت ماشین‌آلات سنگین، بدون کوچک‌ترین حادثه‌ای انجام شد.

امیدی زاده، معاون ارشد مدیر مجتمع، ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: تعمیرات اساسی در واحدهای مختلف NGL 1200 شامل واحدهای شیرین‌سازی گاز، بازیافت و تصفیه مایعات گازی و واحد تولید آب و بخار، به صورت کامل و با همت نیروهای متخصص بیدبلند خلیج فارس انجام شد. همچنین این عملیات جهادی با پشتیبانی همه جانبه همکاران و مدیران مجموعه، در گرمای شدید تابستان به پایان رسید.

معاون ارشد مجتمع در پایان افزود: تعمیرات اساسی کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ به طور کلی در دو بخش تامین کالا و همچنین فعالیت های اجرایی به انجام رسید. شایان ذکر است در این پروژه از توان شرکت های دانش بنیان داخلی در زمینه تعمیرات اساسی کمپرسورهای پروپان و همچنین تعمیر شیرآلات مجتمع، استفاده شده است و انتظار می‌رود که با اتمام تعمیرات اساسی و متعاقبا با به حداقل رساندن موانع تولید در کارخانه گاز و گاز مایع ۱۲۰۰ شاهد افزایش خوراک و همچنین استمرار تولید در مجتمع پالایشگاهی بیدبلند خلیج فارس باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.