×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۳ دی , ۱۴۰۳
اجرای برنامه‌های بهبود کیفیت در حوزه تحویل خودرو به مشتریان

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- در همین راستا، برگزاری جلسات منظم و بازدیدهای دوره‌ای از نمایندگی‌ها توسط معاونت بازاریابی و فروش و همچنین شرکت ایساکو از انتهای سال گذشته آغاز شده است.
در نشست هم‌اندیشی اخیر برگزار شده با نمایندگی‌های منتخب، بر لزوم بهبود در بازرسی قبل از تحویل، اجرای دقیق مراحل تحویل و آموزش نکات فنی خودرو به مشتری، دقت در حمل و لجستیک خودروهای تحویلی به مشتریان، تاکید شده و نقاط قابل بهبود شناسایی شده است.
با توجه به دستورات صریح مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، در حال حاضر اقدامات اصلاحی به صورت ویژه و خارج از رویه‌های سابق پی‌گیری می‌شود و در همین راستا جلسات پایش فرآیند اجرای برنامه‌های بهبود، با حضور مدیر حوزه مدیرعامل، مدیرعامل شرکت مهندسی خدمات صنعتی ایران خودرو و معاون کیفیت و معاون بازاریابی و فروش، به صورت منظم برگزار می‌شود.
در این نشست‌ها، راهکارهای بهبود کیفیت تحویل خودرو شناسایی و مقرر شده، سریعا پروژه‌های کوتاه مدت و میان مدت مورد نیاز در سطح گروه صنعتی ایران‌خودرو تعریف و اجرا شود که یکپارچه‌سازی نظام نظارتی سایت‌های تولیدی مختلف و افزایش بازرسی قبل از تحویل و حمل از آن جمله است.
براساس راهبردهای استقرار یافته در گروه صنعتی ایران‌خودرو، نمایندگان به عنوان عضو خانواده و شریک تجاری ایران‌خودرو، نقش پر رنگی در جلب رضایتمندی مشتریان دارند و هم اندیشی شبکه فروش، خدمات پس از فروش و حمل خودرو و آغاز طرح تشریک مساعی با نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور برای افزایش رضایت‌مندی مشتریان در حال اجراست که در آینده نزدیک نتیجه اقدامات صورت گرفته و دستاوردهای این هم‌افزایی برای مشتریان محرز خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.