اجرای طرح ۳۰۷۰ تامین اجتماعی، ۷۰ میلیون بار مراجعه را کاهش می دهد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای اداری این استان اظهار داشت: تامین اجتماعی از جمله دستگاه های دارای مراجعه زیاد ارباب رجوع است که این موضوع ضرورت ارائه خدمات غیرحضوری را دو چندان می کند.
وی ادامه داد: با اجرای طرح ۳۰۷۰ در تامین اجتماعی کاهش مراجعه ارباب رجوع محقق می شود که بر اساس این طرح با ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری ۷۰ میلیون بار مراجعه کم می شود.
استاندار تهران تصریح کرد: تسریع و تبادل اطلاعات بین دستگاهی و توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و ثبات بخشی به شیوه اجرای خدمت به صورت غیرحضوری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

فتحنایی

Recent Posts

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران افتتاح شد

هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…

4 ساعت ago

مراسم تجلیل از ایثارگران بانک توسعه صادرات برگزار شد

مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…

5 ساعت ago

خوارزمی؛ تداوم همکاری با پتروشیمی رازی

در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…

5 ساعت ago

چهارمین بانک پرتراکنش کشور را بشناسید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنش‌های پذیرندگی در…

6 ساعت ago

بانک ملت پیشگام در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیت‌های فناورانه و…

6 ساعت ago

رشد ۵ درصدی تحویل محصولات گروه سایپا/ رشد ۳۵ درصدی میزان فروش گروه سایپا

گروه خودروسازی سایپا، از ابتدای سال جاری تا ۷ مهرماه و در قیاس با مدت…

6 ساعت ago