به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای اداری این استان اظهار داشت: تامین اجتماعی از جمله دستگاه های دارای مراجعه زیاد ارباب رجوع است که این موضوع ضرورت ارائه خدمات غیرحضوری را دو چندان می کند.
وی ادامه داد: با اجرای طرح ۳۰۷۰ در تامین اجتماعی کاهش مراجعه ارباب رجوع محقق می شود که بر اساس این طرح با ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری ۷۰ میلیون بار مراجعه کم می شود.
استاندار تهران تصریح کرد: تسریع و تبادل اطلاعات بین دستگاهی و توسعه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و ثبات بخشی به شیوه اجرای خدمت به صورت غیرحضوری باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…
در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…
بانک ملت در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید، حمایت از فعالیتهای فناورانه و…
گروه خودروسازی سایپا، از ابتدای سال جاری تا ۷ مهرماه و در قیاس با مدت…