به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، این دوره مسابقات به مدت ۵ هفته از ۲۹ مردادماه آغاز و تا ۲۶ شهریورماه ادامه خواهد داشت و در اولین مسابقه کمپین تابستانه پگاه به قید قرعه به ۱۰ برنده پگاه هدست و مچ بند هوشمند اهدا شد.
اولین دوره مسابقه با استقبال مخاطبین با ۱۶۶۰۲ بازدید، ۶۲۱۸ لایک و ۴۰ هزار کامنت روبرو شد و این روند صعودی همچنان در دومین مسابقه کمپین تابستانه پگاه، ادامه دارد.
مسابقه کمپین تابستانه پگاه هر هفته جمعهها در صفحه اینستاگرام پگاه به نشانی @pegah_dairy منتشر میشود که هر هفته به ۱۰ برنده مچ بند هوشمند و هدست اهدا خواهد شد.
گفتنی است، پیش از این در مسابقه کهکشان راه شیری پگاه که همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شد، بیش از ۱۰ هزار نفر شرکت کردند.