به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، به دلیل قرار گرفتن در روزهای پایانی ماه و بالا رفتن حجم تراکنش ها، سامانه «بام» طی ساعات اخیر دچار اختلال مقطعی شده است.
بانک ملی ایران از مشتریان بابت این اختلال پوزش خواسته و به اطلاع می رساند کارشناسان در تلاشند تا در کمترین زمان ممکن، مشکل ایجاد شده را برطرف کنند.
گفتنی است تعداد تراکنش های بانک ملی ایران در آخرین روز کاری سال گذشته با عدد ۱۱۱ میلیون فقره، رکورد تازه ای را در تاریخ بانکداری کشور ثبت کرد.
https://tejaratgardan.ir/?p=130405