به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این جشنواره، مشتریان شبکه بانکی کشور با پاسخ دادن به سؤالات مطرح شده، دیدگاه خود را در خصوص خدمات شبکه بانکی کشور اعلام کرده و در پایان، بانک برتر یا محبوبترین بانکهای کشور از دید مشتریان انتخاب خواهند شد.
بر این اساس، ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانکها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بیواسطه میان مدیران ارشد بانکها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن دیدگاه های مشتریان در فرآیندهای تصمیمگیری نظام بانکداری، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانکهای کشور و … از دیگر اهداف جشنواره سالانه “بانک محبوب من” است.
لازم به یادآوری است، در ششمین دوره جشنواره سالانه “بانک محبوب من” که با شعار تصویر سازمانی برتر در سال گذشته برگزار شد، بانک شهر همانند دوره های قبل در میان پنج بانک محبوب کشور قرار گرفت.
بر این اساس، مشتریان و علاقه مندان به بانک شهر می توانند با شرکت در نظرسنجی این دوره جشنواره، به نشانی زیر و انتخاب بانک شهر به عنوان بانک محبوب خود، از جوایز ارزنده این جشنواره بهره مند شوند.
با تلاش، کوشش، همبستگی و همدلی پرسنل زحمتکش شرکت آلومینای ایران اولین رکورد تولید هیدرات…
نماینده مجلس با اشاره به اینکه برای حل معضل مسکن جوانان دولت باید اراضی مرغوب…
مدیران ارشد شرکت ملی فولاد ایران به منظور بازدید از روند پیشرفت پروژه فولادسازی قائنات…
مطابق با نقشه راه تعالی سازمانی مرحله پایانی فرآیند تدوین اظهارنامه تعالی جهت حضور شرکت…
سامسونگ الکترونیکس، به عنوان رهبر جهانی در تکنولوژی حافظههای پیشرفته، از توسعه اولین SSD ویژه…
گروه شناورهای متوسط ایزوایکو با ثبت ۱۴,۸۵۰ تن تعمیرات در سال ۱۴۰۲ و تعمیر ۲۹…