×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳
ادامه رکوردشکنی های سازمان اموال تملیکی/ فروش بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان کالا در مزایده الکترونیک

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سید عبدالمجید اجتهادی میزان کالاهای عرضه شده در مزایده الکترونیک ۲۶۴ را بالغ بر ۱۵۳۸ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: عمده ترین این کالاها را ماشین آلات راهسازی، خودروهای سواری، ۴۷۰ کیلوگرم زعفران شامل می شوند که به اتهام قاچاق به نفع دولت ضبط شده و در اختیار اموال تملیکی قرار گرفته بودند.

اجتهادی با بیان اینکه برخی از کالاهای عرضه شده در این مزایده به شرط صادرات ارائه شده اند، افزود: کالاهایی چون منسوجات به شرط صادرات به خارج کشور و برای کمک به اقتصاد داخلی و خروج از چرخه اقتصاد در داخل ایران و برون رفت از کشور در معرض فروش قرار می گیرند.

وی میزان فروش در این مزایده را بالاترین فروش در تاریخ سازمان خواند و گفت: در این مزایده با بالاترین میزان فروش در مزایده ها روبرو بودیم که ۸۱۷ میلیارد تومان از کالاها دارای پیشنهاد قیمت بودند و با رشد ۵۳ درصدی نسبت به قیمت پیشنهادی بیش از ۱۲۵۴ میلیارد تومان کالاها به فروش رسید.

رئیس هیئت مدیره سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با ابراز امیدواری در پی برنامه ریزی برای برگزاری مزایده های عادی و فوق‌العاده در استان ها، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه های سازمان، شاهد تعیین تکلیف سریعتر کالاها در انبارها خواهیم بود.

اجتهادی برنامه جدی سازمان متبوع خود را تعیین تکلیف کالاهای رسوبی در انبارها برشمرد و گفت: تا پایان سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۲ کلیه خودروهای رسوبی و ماشین آلات راهسازی موجود در انبارها را تعیین تکلیف خواهیم کرد.

گفتنی است؛ رمزگشایی مزایده الکترونیک ۲۶۴ اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با حضور اعضای هیئت مدیره، هیئت عالی نظارت و شورای فروش سازمان و نمایندگان دستگاه های نظارتی و قضایی برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.