×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | ادعای وزیر خزانه‌داری آمریکا برای افزایش فشار بر ایران

 به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل ازرویترز، استیون منوچین، وزیرخزانه‌داری آمریکا طی سفری به خاورمیانه و دیدار از متحدان خود، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، گفت آمریکا فشار بر ایران را به خاطر برنامه اتمی آن افزایش می دهد.

منوچین که به همراه بنجامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اورشلیم با خبرنگاران سخن می‌گفت هیچ جزئیاتی در مورد اقدامات جدید آمریکا ذکر نکرد. نتانیاهو اصرار داشت که آمریکا فشار بر ایران را افزایش دهد.

 منوچین گفت:« ما کمپین حداکثر فشار را برای تحریم ها اجرایی کرده ایم. این کمپین موثر بوده است و کار می کند. درآمد ایران قطع شده است».

او به نتانیاهو گفت:«  ما همچنان به ایران فشار می آوریم، بیشتر و بیشتر و … من تازه از یک نهار کاری موثر با گروه شما بیرون آمده ام. آنها ایده های بسیار خوبی داده اند و ما این ایده ها را دنبال می کنیم».

واشنگتن از زمان بیرون آمدن از قرارداد برجام سعی کرده صادرات نفت ایران، تکیه گاه اقتصاد این کشور را مختل کند. این تحریمها بخشی از میراث باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا را از بین برده و متحدان آمریکا را که جزئی از قرارداد برجام در ۲۰۱۵ بودند ناامید کرده است.

منبع خبر : تسنیم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.