به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به تغییرات ساعت کاری ادارات و بانکها در راستای مدیریت مصرف انرژی تا پایان بهمنماه، واحد ارتباط با مشتریان بانک ملی همچنان مانند روزهای عادی در دو شیفت تا ساعت ۲۰:۳۰ پاسخگوی مشتریان گرامی خواهد بود.
همچنین راهنمایی مشتریان استانها در خصوص شعب کشیک با توجه به تعطیلی برخی استانها در روزهای پنجشنبه در حال حاضر نیز ادامه دارد.
گفتنی است این واحد در تعطیلات روزهای پایانی آذر ماه با توجه به همزمانی واریز سهام عدالت با پاسخگویی ۱۵۰۰۰ تماس، موفق به راهنمایی مشتریان در این زمینه شدند.
کارشناسان واحد ارتباط مردمی در تمامی ایام هفته با خطوط ویژه تلفنی ۶۴۱۴۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.
تعمیرات اساسی ماشین چدنریزی شماره یک کارگاه چدن ریزی کورهبلند با هدف بازسازی بتن سقف…
مجمع عمومی فوقالعاده مشترک شرکتهای ورق خودرو و فولاد تاراز چهارمحال روز یکشنبه ۳۰ دیماه…
بانک صادرات ایران در گزارش مالی ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ماه ۱۴۰۳، با…
شرکت پاکسان در جدیدترین ارزیابی سالانه برنامههای پیشنیاز (PRPs) موفق به کسب رتبه A شد.
مدیر عامل شستا در بازدید از هلدینگ مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) گفت: باید در…
در راستای تبیین نقش و جایگاه بیمه درمان تکمیلی در نظام درمان کشور و چالشهای…