Categories: بانک و بیمه

ارائه خدمات، بدون تعطیلات

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، با توجه به تغییرات ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در راستای مدیریت مصرف انرژی تا پایان بهمن‌ماه، واحد ارتباط با مشتریان بانک ملی همچنان مانند روزهای عادی در دو شیفت تا ساعت ۲۰:۳۰ پاسخگوی مشتریان گرامی خواهد بود.

همچنین راهنمایی مشتریان استان‌ها در خصوص شعب کشیک با توجه به تعطیلی برخی استان‌ها در روزهای پنجشنبه در حال حاضر نیز ادامه دارد.

گفتنی است این واحد در تعطیلات روزهای پایانی آذر ماه با توجه به همزمانی واریز سهام عدالت با پاسخگویی ۱۵۰۰۰ تماس، موفق به راهنمایی مشتریان در این زمینه شدند.

کارشناسان واحد ارتباط مردمی در تمامی ایام هفته با خطوط ویژه تلفنی ۶۴۱۴۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

فتحنایی

Recent Posts

تعمیرات اساسی ماشین چدن‌ ریزی شماره یک کوره‌ بلند

تعمیرات اساسی ماشین چدن‌ریزی شماره یک کارگاه چدن ریزی کوره‌بلند با هدف بازسازی بتن سقف…

6 ساعت ago

شرکت فولاد تاراز چهارمحال در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ادغام شد

مجمع عمومی فوق‌العاده مشترک شرکت‌های ورق خودرو و فولاد تاراز چهارمحال روز یکشنبه ۳۰ دی‌ماه…

6 ساعت ago

بانک صادرات ایران، ستاره پرفروغ بازار سرمایه / سودآوری ۱۷۰ درصدی در ۹ ماهه

​بانک صادرات ایران در گزارش مالی ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ماه ۱۴۰۳، با…

6 ساعت ago

کسب رتبه A در ارزیابی سالانه PRPs توسط شرکت پاکسان

شرکت پاکسان در جدیدترین ارزیابی سالانه برنامه‌های پیش‌نیاز (PRPs) موفق به کسب رتبه A شد.

6 ساعت ago

تاکید سعیدی بر برنامه‌ریزی برای انرژی‌های تجدیدپذیر

مدیر عامل شستا در بازدید از هلدینگ مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) گفت: باید در…

6 ساعت ago

برگزاری جلسات کمیته ویژه بیمه‌های درمان سندیکای بیمه‌گران ایران

در راستای تبیین نقش و جایگاه بیمه درمان تکمیلی در نظام درمان کشور و چالش‌های…

6 ساعت ago