×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳
ارائه خدمات امدادی به مراسم شهدای خدمت

به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، این شرکت در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود طرح خدمات امدادی به هموطنان عزیز را با استقرار ۵۹ پایگاه در مسیرهای منتهی به شهرهای ورزقان، مراغه، تبریز، قم، تهران، شهر ری، مشهد و بیرجند به اجرا در آورد.

همزمان با مراسم چند روزه تشییع پیکرهای شهدای خدمت، شرکت امدادخودروسایپا با استقرار خودروهای امدادی، تامین و توزیع اضطراری قطعات، تجهیز ناوگان در مسیرها و شهرهای محل تشییع شهدا در کوتاه ترین زمان ممکن به مردم عزیز کشورمان، خدمات امدادی ویژه ارائه و با انجام بیش از ۷۰ درصد رفع عیب در محل خودروهای امدادخواه، شرایط جهت حضور هموطنان گرامی در مراسم ها مهیا شد.

 از سوی دیگر، مراسم گرامیداشت سیدالشهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و یاران باوفایش در شرکت امداد خودرو سایپا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اردلان حسینی مدیرعامل شرکت سایپایدک و اعضای هیئت مدیره این شرکت، علی راشدی سرپرست شرکت امدادخودروسایپا و اعضای هیئت مدیره، داوود حسین زاده فرمانده بسیج گروه خودرو سازی سایپا و جمعی از مدیران و پرسنل شرکت امدادخودروسایپا برگزار شد، از مقام شامخ شهدای بزرگوار خدمت، تجلیل انجام شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.