×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
ارائه خدمات بانکی به مشتریان با اولویت حفظ سلامت مشتریان و پرسنل انجام می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، هادی قدیمی معاون عملیات بانکی این بانک با اشاره به تلاش همکاران شبکه‌ی بانکی در دو ماه گذشته گفت: بانک ها از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا از تمامی جهات، چه حضور مشتریان در شعب و چه دریافت و پرداخت اسکناس و بسیاری خدمات دیگر جزو مراکز در معرض خطر بوده‌اند، اما با توجه به اهمیت خدماتی که ارایه می‌کنند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی وقفه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.قدیمی افزود: در همین خصوص تمهیدات ویژه‌ای از قبیل صدور اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های آموزشی و بهداشتی، تهیه ملزومات بهداشتی، آموزش مشتریان از طریق کانال های ارتباطی و … از روزهای ابتدایی اجرا شد، هرچند در روزهای ابتدایی با وجود کمبود وسایل بهداشتی همکاران من خالصانه و با از خودگذشتکی در محل کار خود حاضر شدند، که جای تقدیر و تشکر دارد.وی با تاکید بر این نکته که با وجود اینکه حدود دو ماه از اعلام ورود ویروس در کشور می‌گذرد اما شرایط همچنان سخت و دشوار است، اظهار داشت: همه ما باید در این شرایط به وظیفه‌ی اجتماعی خود عمل کنیم و تا جای ممکن به شعب مراجعه نکنیم تا زنجیره شیوع این ویروس شکسته شود.قدیمی در پایان گفت: در حال حاضر بانکداری الکترونیک و همراه بانک بی خطرترین روش برای انجام خدمات بانکی است که مشتریان می‌توانند امور بانکی خود را از طریق آنها انجام دهند و از حضور در شعب جداً خودداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.