به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیر امور سیستم های بانکی بانک شهر در همین رابطه با بیان اینکه نیازسنجی مشتریان در حوزه بانکداری دیجیتال در این بانک به درستی در حال انجام است، گفت: یکی از مهم ترین اهداف بانک شهر در سال جاری ارائه و معرفی ابزارهای نوین در حوزه دیجیتال و به طبع آن ورود به بازارهای جدید بود که خوشبختانه این مهم محقق شد.
نوربها تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی که از سطح ذائقه مشتریان انجام شد، توانستیم خدمات رقابتی را امسال به شهروندان ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه درگذشته خدماتی همانند: افتتاح حساب آنلاین، ثبت درخواست صدور کارت و … در همراه شهر پلاس به مشتریان ارائه می شد، ادامه داد: در راستای بهره مندی مشتریان از خدمات برتر در حوزه بانکداری الکترونیک و به منظور بهبود رابط کاربری در نرم افزار “همراه شهر پلاس” ؛ سرویس های جدید و البته کاربردی به این نرم افزار افزوده شد.
مدیر امور سیستم های بانکی بانک شهر با اشاره به ارائه خدمات جدید کاربردی در نرم افزار همراه شهر پلاس، عنوان کرد: خدماتی همانند: “پرداخت انواع تسهیلات (ازدواج، فرزندآوری و …) به صورت غیر حضوری”، “امضای دیجیتال”، “چک الکترونیک”، “کیف پول ریال دیجیتال” و … در دسترس مشتریان است.
نوربها با بیان اینکه نسخه جدید همراه شهر پلاس در سه نسخه Android، IOS و PWA منتشر شده است، گفت: با استفاده از این نرم افزار مشتریان می توانند بخش گسترده ای از خدمات بانکی ارائه شده در شعب را در تمامی ساعات شبانه روز دریافت کنند.
پتروشیمی ایلام موفق به فروش ۱۱ هزار و ۹۵۴ تن از محصولات خود شد که…
شرکت بیمه تعاون بار دیگر توانمندی خود را در حفظ استانداردهای جهانی به اثبات رساند…
سامانه زرپاد در شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی طلا و جواهر تهران از شمشهای طلای استاندارد خود…
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در گزارش فعالیت دی ماه ۱۴۰۳ مجموع درآمدهای عملیاتی…
دومین دوره بورسیه نخبگان توسط آکادمی همراه اول با هدف جذب و پرورش نخبگان علمی…
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، مدیران و کارکنان شرکت سهامی بیمه ایران با حضور در…