Categories: بانک و بیمه

ارائه خدمات حرفه ای و مشتری مداری یک ضرورت در اداره شرکت است

وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان و ضرورت استمرار خدمات بی وقفه به بیمه گزاران تاکید داشت: اساس و پایه حفظ جایگاه شرکت و ارتقاء آن، در ارائه خدمات با کیفیت به ذینفعان در کمترین زمان می‌باشد.
نعمت اللهی با تقدیر و تکریم از چندین سال حضور و مدیریت  ناطقی در استان از زحمات ترشیزی تشکر  و برای قدرتی آرزوی توفیق نمود.
شایان ذکر است این مراسم با حضور سلامی سرپرست اداره کل امورشعب و استانها ،شریعتی سرپرست اداره کل حراست بیمه ایران و  رشیدی معاون عمرانی استاندار و رحمانی مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خراسان شمالی و جمعی از همکاران و نمایندگان استان در محل سالن اجتماعات بیمه ایران برگزار شد.

فتحنایی

Recent Posts

تقدیر از ایثارگران پتروشیمی پردیس/ از سنگر دفاع تا سنگر تولید

آیین تقدیر از ایثارگران شرکت پتروشیمی پردیس با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت…

4 ساعت ago

پیام مدیر عامل فولاد سنگان خراسان در پی حملات کوبنده ایران به جنایت‌های رژیم صهیونیستی

سالها شرارت و جنایت رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی و نقض قوانین بین الملل…

4 ساعت ago

دیدار مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی با رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس

مدیرصندوق تامین خسارت های بدنی با رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دیدار و گفتگو…

5 ساعت ago

حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ سپاه: قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از هدف قرار دادن قلب اراضی اشغالی خبر داد.

5 ساعت ago

صدور مجدد و تمدید اعتبار گواهینامه پنج استاندارد مدیریتی در ذوب آهن اصفهان

ممیزی خارجی سیستم های مدیریتی کیفیت مطابق با استانداردISO9001:2015 ، ایمنی و بهداشت شغلی مطابق…

6 ساعت ago

برگزاری نخستین کمیته اجرایی و عملی دیتاتون امیدبوم

نخستین کمیته اجرایی و عملی دیتاتون (امیدبوم) با حضور دکتر محمد علی بخشی زاده و…

10 ساعت ago