به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرهاد حمزه زاده گفت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تاکنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمی شد، از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز می شود.
وی اظهار داشت: در راستای برنامه ها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان محترم سازمان تامین اجتماعی سراسرکشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند، صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم این مدیریت ایجاد شده است.
مدیرعامل بیمارستان میلاد افزود: هدف این است که هر بیمه شده تامین اجتماعی از هر نقطه ای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارد، بتواند خدمات خود را در بیمارستان میلاد دریافت کند.
امیر سرتیپ علی ملک معاون پدافند غیرعامل کشور در راس هیاتی یازدهم آبانماه ۱۴۰۳ ضمن…
مهرداد دهداری مدیر HSE و پدافند غیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از سوی وزیر…
به پاس تلاش های موثر شرکت فولاد اکسین خوزستان در اجرای پروژه ها درسالهای اخیر و…
همایش تخصصی تعالی در آستانه یازدهمین دوره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور به میزبانی شرکت…
در پی انتشار اخباری در برخی رسانهها مبنی بر «انتشار گاز فسژن در پتروشیمی کارون،…