به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، جمالینژاد، معاون حقوقی و امور استانها و نمایندگان در این بازدید ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان شعبه بعثت برای ارائه خدمات مطلوب بر اهمیت استمرار این رویکرد تأکید کرد.
جمالینژاد گفت: در این شعبه شاهد بودیم، همکاران ما حتی در روز تعطیل نیز آماده خدمترسانی به هموطنان عزیز هستند؛ چرا که خانواده بیمه ایران همواره و در راستای ارتقای سطح رضایت بیمهگزاران، تلاش میکند تا با ارائه خدمات نوین و پوششهای بیمهای متنوع، پاسخگوی نیازهای مختلف مردم باشد.
جعفریان، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران نیز در این بازدید به طرحهای آتی بیمه ایران برای توسعه پوششهای بیمهای و ارائه خدمات دیجیتال اشاره کرد و گفت: توسعه و نگهداری زیرساختها، مکانیزه کردن فرایندها و استفاده از ابزارهای نوین، اقدامات موثری است که در دوره جدید مدیریتی بیمه ایران مدنظر قرار گرفته است.
رسولی، مدیرکل امور شعب بیمه ایران نیز در این بازدید ضمن تأکید بر اهمیت نقش شعب فنی شرکت که مسئولیت پرداخت خسارت به زیاندیدگان را بر عهده دارند، بر لزوم هماهنگی و همافزایی بیشتر بین شعب مختلف در سراسر کشور تاکید کرد.
مدیرکل پشتیبانی نیز از اقدامات انجام شده در راستای بهبود زیرساختهای شعب و ارتقای سطح رفاه کارکنان گزارشی ارائه کرد.
گفتنی است؛ در این بازدید، پیرامون تامین نیروی انسانی مورد نیاز، خرید ملک و تخریب و نوسازی شعبه بعثت تبادل نظر و دستورات لازم صادر شد.
امکان معرفی حساب وکالتی برای ثبت نام خودروهای داخلی در بانک ایران زمین فراهم است.
با عنایت به دوره جدید طرح پیشفروش محصولات ایرانخودرو در سال جاری و ثبت نام…
علی امرایی، مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در بازدید از پروژه جاده خواف رشتخوار گفت: شرکت…
شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در آذرماه به طور کل ۲۳۵ هزار و ۸۹۶…
هفتمین همایش مشاوران مدیریت و جایزه ملی بزرگمهر با مشارکت سازمان نظام صنفی رایانهای استان…
محمدحسن عرفانیان، مجری طرح فولاد مبارکه در دوران ساخت در حاشیه آئین گرامیداشت سی و…