
به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، علی جباری در نشست هماهنگی طرحهای نوروزی مدیران استانی و شعب تهران بیمه ایران که بهصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد؛ با بیان اینکه بیمه ایران یک شرکت معتبر قدیمی است تاکید کرد؛ خدمات بیمه ایران باید متمایز از سایر نهادهای بیمهای کشور باشد.
جباری در ادامه، ارائه خدمت بینظیر و بیبدیل به مردم سراسر کشور را بهعنوان یکی از عوامل رضایتمندی مردم از چشماندازهای تعریف شده در دوره جدید مدیریتی عنوان کرد.
وی همچنین با تأکید بر مشتریمداری بهعنوان رویکرد اصلی شرکت تصریح کرد: بیمه ایران با هدف ارائه خدمات بهتر به هموطنان، امسال تعطیل نیست و برای تعامل درست با تمام ذینفعان، توجه ویژهای به ایجاد حس امنیت و آرامش و رفاه مشتریان دارد.
علی جباری از شبکه نمایندگی بهعنوان ابزار سربلندی بیمه ایران نام برد و افزود: این جلسه بهمنظور هماهنگی و آمادگی هرچه بیشتر واحدهای اجرایی استانها، شبکه نمایندگی و شعب در راستای اجرای بهینه طرح نوروزی برگزار شده است.
مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه همکاران ما برای خدمترسانی مطلوب به مردم در ایام نوروز، برنامهها و طرحهای ویژهای برای روزهای تعطیل تدارک دیدهاند، گفت: این طرحها در محورهای مختلفی همچون تداوم حضور بیمه ایران در کنار مردم و پاسخگویی مناسب و حداکثری، ارائه خدمات بینظیر همچون صدور بیمهنامه در روزهای تعطیل و در حداقل زمان ممکن و با حداکثر کیفیت تعریف میشود.
علی جباری همچنین با اشاره به اجرای پویش ملی «نه به تصادف» گفت: این طرح به ابتکار رئیس جمهور برای آگاهیبخشی جامعه بهمنظور کاهش تصادفات جادهای و سوانح رانندگی برای ارتقای امنیت سلامت مسافران و گردشگران نوروزی در کشور راهاندازی شده است.
وی در این خصوص افزود: تصادفات جادهای یکی از بزرگترین چالشهای اجتماعی و بهداشتی کشور است، فلذا کاهش این حوادث به همکاری همهجانبه نیاز دارد و در این راستا بیمه ایران با هدف کمک مؤثر به کاهش تلفات و سوانح ناشی از تصادفات جادهای به خصوص در سفرهای نوروزی، به پویش «نه به تصادف» پیوست.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان خاطرنشان کرد: بیمه ایران بههمراه سایر سازمانهای خدماترسان و امدادی در تعطیلات نوروزی، با ارائه خدمات بینظیر بیمهای، آماده است تا در صورت وقوع حادثه، از هموطنان حمایت کند؛ اما از آن مهمتر، پیشگیری از وقوع تصادفات از سوی شهروندان است.