×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳

تجارت گردان | ارائه پنج هزار میلیارد ریال وام به پیام نور‌ی‌ها

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از  ایلنا، حجت‌اله صیدی در مراسم امضای تفاهم‌نامه مشترک بانک صادرات و دانشگاه پیام نور با بیان اینکه افتخار بزرگی است که از دیرباز در خدمت توسعه کشور بوده‌ایم و بانک صادرات در عمر ۶۸ ساله خود بارها در توسعه کشور نقش آفرینی کرده است گفت: مهمترین ابزار توسعه، آ‌موزش است و از این رو برای توسعه آموزش در کشور امروز تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه پیام نور به امضا می‌رسانیم.

وی افزود: گستردگی، وجه مشترک بین دانشگاه پیام نور و بانک صادرات است چرا که دانشگاه پیام نور هم مانند بانک صادرات، در سطح کشور و خارج از کشور بسیار گسترده است و خانواده بیش از ۵۰۰ هزار نفری را اداره می‌کند.

مدیرعامل بانک صادرات با تاکید بر اینکه دغدغه هر مدیری در اقتصاد تخصیص بهینه منابع است گفت: باید منابع به سمتی هدایت شود که اثربخشی بلندمدت‌تری داشته باشد از این رو ما به دنبال حفظ ثروت آموزش و نیروی انسانی در کشور بوده‌ایم و با دانشگاه پیام نور همکاری‌هایی برای ارتقای سطح دانش کشور داشته‌ایم.

وی تاکید کرد: طرح‌های تشویقی ارائه تسهیلات به اساتید و دانشجویان برتر دانشگاه پیام نور را در دستور کار داریم و برای ترویج طرح‌های قرآنی به دانشجویان ممتاز در این زمینه تسهیلات ویژه داده می‌شود.

مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به صدور کارت‌های ویژه بانکی برای خانواده دانشگاه پیام نور گفت: به دنبال این هستیم برای کاربران دانشگاه پیام نور کارت ویژه بانکی صادر کنیم تا کاربرد اختصاصی‌تر داشته باشد و بهترین خدمات را با کمترین هزینه به این کاربران ارائه دهیم.

صیدی با بیان اینکه ارزش این تفاهم پنج هزار میلیارد ریال است گفت: چهار هزار میلیارد ریال به خدمات آموزشی برای دانشجویان با پایین‌ترین نرخ ممکن ارائه می‌شود و هزار ریال میلیارد ریال دیگر هم به سایر موارد تخصیص داده خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.