اراضی واحدهای نهضت ملی در استان تهران مشخص شد/ کاهش آورده اولیه برای دهک‌های کم درآمد به ۲۰ میلیون تومان

خلیل محبت‌خواه در گفت‌وگو با ایلنا درباره ویراش و پالایش اطلاعات متقاضیان نهضت ملی مسکن اظهار داشت: افراد تا پایان اسفند ماه سال گذشته فرصت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را داشتند و هم اکنون هم تا یک ماه فرصت برای ویرایش اطلاعات داده شده است. کسانی که محل سکونت خود را در هر یک از این شهرهای پرند، هشتگرد، اسلامشهر، ایوانکی، رباط کریم و پاکدشت اشتباه ثبت کرده‌اند می‌توانند نسبت به ویراش اطلاعات خود اقدام کنند.   

وی با بیان اینکه پالایش اطلاعات متقاضیان آغاز شده‌است، ادامه داد: ۷۲۰ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن برای استان تهران ثبت نام کرده‌اند که در شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر راه و شهرسازی، در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر بنیاد مسکن، مدیریت امور را بر عهده دارند.       ‌

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران افزود: تا هفته گذشته بیش از ۴۰۰ هزار نفر پالایش شدند و پالایش اطلاعات ثبت نام کنندگان ادامه دارد و تا پایان ماه جاری به اتمام می‌رسد.  

محبت‌خواه گفت: همزمان اراضی مسکن نهضت ملی مسکن در استان تهران مشخص شده و در برخی از مناطق الحاق محدوده و در برخی مناطق دیگر تغییر کاربری در کمیسیون های مربوطه در حال انجام است.  

وی با بیان اینکه همزمان انتخاب پیمانکاران و انبوه‌سازان در حال انجام است، اظهار داشت: چندین شرکت پیمانکاری در فراخوان اداره راه و شهرسازی شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۲۰ پیمانکار واجد شرایط بودند و اطلاعات این پیمانکاران در حال پالایش است.      

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: اگر ثبت نام کننده‌ای حائز شرایط است اما تا کنون پیامک تایید اطلاعات را دریافت نکرده حتما نسبت به ویراش اطلاعات خود اقدام کند و اگر پس از ویراش اطلاعات هم پیامکی دریافت نکرد به ادارات راه و شهرسازی مراجعه کند.

محبت‌خواه درباره اورده اولیه متقاضیان نهضت ملی مسکن در استان تهران اظهار داشت: اورده اولیه در تهران هم همان ۴۰ ملیون تومان است اما اگر افراد از دهک‌های پایین هستند و توان مالی مساعدی ندارند میزان اورده اولیه برای آنها به ۲۰ میلیون تقلیل پیدا می کند.

وی افزود: تخفیفاتی برای ساخت واحدهای نهضت ملی در نظر گرفته شده و سعی دولت بر این است که این واحدها با کمترین قیمت ساخت شوند اما هنوز قیمت نهایی و دقیق هر واحد مشخص نیست.

فتحنایی

Recent Posts

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

علی امرایی مدیرعامل فولاد سنگان، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت…

7 ساعت ago

پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام شد

رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

8 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

11 ساعت ago

پیام تبریک دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…

11 ساعت ago

مدیر عامل‌ پتروشیمی ایلام، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

داود جعفری‌فر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و…

11 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…

11 ساعت ago