×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ دی , ۱۴۰۳
ارایه ۷۰ خدمت بانکی در سامانه پیشخوان مجازی بانک آینده/ شعبه بانکی همواره بدون صف و گیشه در خدمت شماست

خدمات «پیشخوان مجازی» بانک آینده از آغاز فعالیت به‌طور مستمر از لحاظ کمی و کیفی، همواره افزایش یافته تا آن‌جا که در حال‌حاضر، تعداد خدمات این سامانه به ۷۰ خدمت متنوع در سه بخش،خدمات برخط (آنلاین) با ۴۲ خدمت، غیرحضوری (آفلاین) با ۸ خدمت و حضوری (ارائه خدمت در محل) با ۲۰ خدمت، در سراسر کشور در دسترس تمام مشتریان قرار دارد.

از جمله کاربردی‌ترین و جذاب‌ترین این خدمات می‌توان به مواردی همچون واریز و برداشت نقدی، انتقال وجه، افتتاح حساب کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه و سپرده بلندمدتِ ۲ساله، صدور و تحویل چک رمزدار و چک تضمین شده، ثبت چک، استعلام وضعیت چک، تأیید و انتقال چک، فعالسازی و غیرفعالسازی رمز اول و دوم پویا، گزارش پایا، کارت به کارت، مشاهده مانده کارت، پرداخت قبض، مشاهده لیست تسهیلات، پرداخت تسهیلات بانک آینده و تسهیلات بین‌بانکی،مسدودی حساب و رفع مسدودی حساب،صدور و تحویل تمکن مالی و صدور و تحویل کارت‌هدیه و ده‌ها خدمات دیگر، اشاره کرد.

عضویت در سامانه «پیشخوان مجازی» بانک آینده به دو طریق امکان‌پذیر است؛ متقاضیان می‌توانند با حضور در شعب بانک آینده در سراسر کشور و یا با مراجعه به تارگاه «پیشخوان مجازی» به‌نشانی https://www.abplus.ir نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام در این سامانه، اقدام کنند.

سامانه «پیشخوان مجازی» بر پایه فنآوری‌های نوین، به‌نحوی طراحی و توسعه یافته است که قابلیت‌های یک شعبه مجازی را برای کاربران به‌همراه دارد. در نسل سوم این سامانه، امکان سفارشی‌سازی کاربری بر اساس سلیقه و علاقه مشتریان نیز وجود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.