به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی این هفته، با حضور محسن امیری، معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار میشود.
بر این اساس همکاران و مشتریان میتوانند روز چهارشنبه ۱۱تیرماه ۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به شکایت، انتقادات و پیشنهادات مشتریان و شهروندان بانک شهر، راهاندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی حوزه مربوطه خواهند بود.
https://tejaratgardan.ir/?p=59420