Categories: بانک و بیمه

ارتباط مستقیم تلفنی با معاون شعب و توسعه بازاریابی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک، این هفته با حضور محسن امیری و هیات همراه، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار می شود.
بر این اساس، شهروندان، مشتریان و همکاران می توانند روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه مربوطه خواهد بود.

فتحنایی

Recent Posts

بهره‌‌گیری از فناوری‌های نوین و سیستم‌های راداری به منظور افزایش ایمنی در معادن مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامه‌ریزی این شرکت برای بهره‌‌گیری از فناوری‌های نوین…

6 ساعت ago

بانک سینا تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از شش هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرد

بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، مبلغ شش هزار و ۷۰۹…

6 ساعت ago

اتمام ساخت بخشی از تجهیزات اصلی فاز اول مجتمع پتروشیمی بدر شرق در خارج از کشور

ساخت سیستم کنترل، کمپرسور سینگز، پمپ های فرآیندی، بخشی از شیرهای دستی و شیرهای برقی…

6 ساعت ago

رگولاتوری اصلی‌ترین چالش حوزه فین‌تک است

علی اخوان: رگولاتوری و تنظیم‌گری مهم‌ترین چالش حوزه فین‌تک است. با توجه به اینکه به…

6 ساعت ago

پانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات برگزار می‌شود

پانزدهمین سمپوزیوم بین‌المللی مخابرات با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» با حمایت IEEE…

6 ساعت ago

حضور مرکز نوآوری بیمه معلم در دومین کنگره موبایل ایران

مگنت، مرکز نوآوری بیمه معلم، در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه» در دومین کنگره…

6 ساعت ago