به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، جلسه ارتباط مستقیم تلفنی با مدیران بانک، این هفته با حضور محسن امیری و هیات همراه، در سامانه نظارت و ارتباطات مردمی ۸۶۵۵ برگزار می شود.
بر این اساس، شهروندان، مشتریان و همکاران می توانند روز چهارشنبه ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق شماره تماس ۸۶۵۵ هرگونه پرسش، انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر خود از عملکرد این حوزه را مطرح کنند.
گفتنی است، سامانه۸۶۵۵ به منظور رسیدگی به درخواست ها، شکایت ها، انتقادها و پیشنهادهای مشتریان، همکاران و شهروندان بانک شهر، راه اندازی شده است که از این طریق هر هفته یکی از مدیران و یا معاونان بانک، پاسخگوی موضوعات حوزه مربوطه خواهد بود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامهریزی این شرکت برای بهرهگیری از فناوریهای نوین…
بانک سینا از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳، مبلغ شش هزار و ۷۰۹…
ساخت سیستم کنترل، کمپرسور سینگز، پمپ های فرآیندی، بخشی از شیرهای دستی و شیرهای برقی…
علی اخوان: رگولاتوری و تنظیمگری مهمترین چالش حوزه فینتک است. با توجه به اینکه به…
پانزدهمین سمپوزیوم بینالمللی مخابرات با تاکید بر «ارتباطات در عصر هوش مصنوعی» با حمایت IEEE…
مگنت، مرکز نوآوری بیمه معلم، در پنل تخصصی «موبایل و صنعت بیمه» در دومین کنگره…