×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۴ دی , ۱۴۰۳
ارتقاء تجربه webOS Gaming با گیم‌های بهینه‌سازی شده برای کنترل‌های مجیک ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، طی یک هم‌افزایی با Famobi، یک استودیوی آلمانی توسعه گیم‌های HTML، اولین گیم‌هایی که برای انجام آن می‌توان از کنترل از راه دور Magic تلویزیون‌های ال‌جی استفاده نمود، را معرفی کرد. این همکاری با هدف ارتقاء تجربه گیمینگ با دسترسی به سهولت و لذت بیشتر شکل گرفته است. گیم‌های معرفی‌شده برای داشتن یک تجربه یکپارچه گیمینگ با استفاده از کنترل مجیک تلویزیون ال‌جی بهینه‌سازی شده و یک تجربه تعاملی که بازی همراه با خانواده یا دوستان را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، را ارائه می‌دهند.

یکی از دستاوردهای این همکاری این است که اکنون کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند “Cut the Rope”۱، یک بازی فکری آمیخته با سرگرمی پازلی را با استفاده از کنترل مجیک تلویزیون ال‌جی خود با امکان انجام حرکات دقیق و آسان بدون نیاز به کنترل‌های اضافی برای گیمینگ به راحتی بازی کنند. به علاوه، ال‌جی به تازگی گیم متحرک محبوب “Thief Puzzle”۲ را به بازی‌های تلویزیون‌های هوشمند خود افزوده و به کاربران امکان می‌دهد که از بازی‌های پازلی متنوع و چالش برانگیز شخصی‌سازی‌شده برای کنترل‌های مجیک ال‌جی لذت ببرند.

ال‌جی از طریق همکاری‌های مشارکتی متعدد، به طور پیوسته عناوین جدیدی را با آهنگ رشد پیوسته تعداد ۶۰۰ بازی متداول، به پلتفرم webOS خود می‌افزاید، که این امر تعهد ال‌جی به ارائه سرگرمی‌های رقابتی نمایشگرهای بزرگ برای ایجاد لذت گروهی خانواده و دوستان در کنار هم را نشان می‌دهد.

ال‌جی موارد عرضه شده خود را با بازی‌های هیجان انگیز Play گسترش داده است. کارهایی که بزرگترین کاتالوگ گیم‌های تلویزیون متصل (CTV) در جهان را توسعه می‌دهند. این مورد شامل عناوین محبوبی مانند “Wheel of Fortun”، “Tetris” و “PAC-MAN” است. بازی جدید “SpongeBob SquarePants Bounce”۳ به بازیکنان اجازه می‌دهد ماجراجویی خود در زیر آب را با کاراکتر دوست داشتنی باب اسفنجی از محیط راحت خانه‌های خود بر روی صفحه‌ نمایشگرهای بزرگ ال‌جی دنبال کنند.

ال‌جی با Simulmedia، که به پیشگامی در یک رویکرد دیجیتال در تبلیغات تلویزیونی شهرت دارد نیز برای معرفی PlayerWON همکاری کرده است. این راهکار تبلیغاتی درون‌گیمی به شکلی یکپارچه تبلیغات را با کیفیت بالا و بدون مزاحمت در بازی ادغام می‌کند. ال‌جی قصد دارد با استفاده از یک اکوسیستم زنده و تکاملی با راهکارهای تعاملی و سرگرم‌کننده که تجربه گیمینگ را ارتقاء می‌دهند، از شرکت‌های همکار تولیدکننده گیم خود در دستیابی به رشدی پایدار حمایت کند.

پلتفرم webOS ال‌جی با توانمندی‌های فن‌آورانه منحصر به فرد خود در کنار مجموعه گسترده محتواهای تولید شده توسط شرکای شرکت که هر یک در صنعت سرگرمی پیشگام هستند، به گسترش و تکامل خود ادامه داده و تجربه ارتقاء یافته‌ای از سرگرمی را برای کاربران خود فراهم می‌کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار LG Newsroom را دنبال کنید.  

۱ در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی دارای پلتفرم‌های webOS 22  و بالاتر در دسترس است. ممکن است قابلیت دسترسی به این اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند با مدل‌های مختلف و در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

۲ در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی دارای پلتفرم‌های webOS 6.0 و بالاتر در دسترس است. ممکن است قابلیت دسترسی به این اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند با مدل‌های مختلف و در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

۳ در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی دارای پلتفرم‌های webOS 1.0 و بالاتر در دسترس است. ممکن است قابلیت دسترسی به این اپلیکیشن در تلویزیون‌های هوشمند با مدل‌های مختلف و در کشورهای مختلف متفاوت باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.