به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، خدمت جدید این بانک تحت عنوان «سامانه کارتابل الکترونیکی» در اینترنت بانک جهت چکهای صیادی/پیچک حقوقی و چندامضایی و نیز دیگر سرویسهای مربوط به کارتابل الکترونیکی (کارپوشه) در اینترنت بانک این دسته از مشتریان ارائه شده است.
این گزارش میافزاید، ازاینپس علاوه بر سرویسهای قبلی (با ماهیت مشاهده) که پیشتر برای مشتریان حقوقی و مشتریان حقیقی دارای سپردههای مشترک چندامضایی در اینترنت بانک وجود داشت، سرویسهای جدیدی به شرح زیر جهت انجام تراکنشهای مالی از سپرده این دسته از مشتریان فراهم شده است:
- انواع انتقال وجه شامل:
- انتقال وجه عادی، عادی مستمر و عادی دستهای
- انتقال وجه بینبانکی پایا (عادی و دستهای)
- انتقال وجه بینبانکی ساتنا
- انتقال وجه آنی به شبا (پل)
- خدمات پرداخت شامل:
- خرید کد شارژ تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) با استفاده از سپرده
- خرید شارژ مستقیم تلفن همراه (همراه اول و ایرانسل) با استفاده از سپرده
- پرداخت قبض با استفاده از سپرده
- پرداخت قبوض دستهای با استفاده از سپرده
- پرداخت کمکهای مردمی (سازمانهای خیریه و عامالمنفعه)
- پرداخت اقساط تسهیلات: پرداخت اقساط تسهیلات مشتری حقوقی یا دیگر مشتریان سرمایه از طریق سپرده مشتری حقوقی
- ایجاد دسترسی برای نمایندگان شخص حقوقی جهت ثبت و انتقال چک: امکان “ثبت” و “انتقال” چک صیادی توسط نماینده شخص حقوقی بدون نیاز به تایید امضاداران شخص حقوقی در کارتابل ایشان ایجاد شده است.
شایان ذکر است سرویس های فوقالذکر علاوه بر سرویس های قبلی (با ماهیت مشاهده) و سرویس های عمومی سامانه صیاد که پیشتر برای این دسته از مشتریان در اینترنت بانک وجود داشته، راهاندازی شده و آماده بهرهبرداری عمومی است.
در این سامانه کلیه درخواست های انجام تراکنش های مالی اشاره شده در بالا، در اینترنت بانک مشتری حقوقی ثبت گردیده و به کارتابل صاحبان امضای مجاز شخص حقوقی (به استثنای خدمت مندرج در بند ۴) ارجاع می شود.
هر یک از امضاداران شخص حقوقی برای تایید درخواست مربوطه باید وارد اینترنت بانک یا تک بانک شخصی خود شده و در منو “کارپوشه” درخواست خود را تایید نمایند. پس از تایید همه صاحبان امضای مجاز تعیین شده (مطابق با شرایط برداشت از سپرده تعریف شده برای مشتری حقوقی و مشتری حقیقی دارای سپرده مشترک چند امضایی) و اجرای درخواست در کارپوشه مشتری حقوقی (ثبت کننده اولیه درخواست)، تراکنش مربوطه انجام می شود.
بدیهی است در صورتی که شخص امضادار قبلا اینترنت بانک یا موبایل بانک شخصی خود را فعال ننموده باشد، باید نسبت به فعالسازی خدمات مذکور برای خود اقدام نماید.
گفتنی است کارشناسان بانک سرمایه در مرکز صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در تمامی ساعات شبانهروز و کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند در این زمینه هستند.
https://tejaratgardan.ir/?p=191306