ارتقای خدمات پستی لازمه رضایت مشتریان

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و اموربین الملل شرکت ملی پست؛ صبح امروز ۲۴ تیر۱۴۰۲  لیائی طی سفر به استان مازندران از واحدهای ستادی و اجرایی این اداره کل بازدید و با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت ملی پست با حضور در جمع موزعین پست مازندران ضمن بررسی فرایندهای اجرایی خدمات پستی در این حوزه بر ارتقای کیفیت و افزایش سرعت توزیع مرسولات با توجه به SLA سرویس های پستی  در راستای جلب رضایت مشتریان تاکید کرد.
لیائی با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما ارتقای سطح معیشت همکاران در شبکه پستی است است گفت: با توجه به اینکه شرکت پست یک بنگاه اقتصادی است که به صورت هزینه و درآمد اداره می شود از این رو افزایش سطح معیشت رابطه مستقیم با افزایش ترافیک و درآمد شبکه دارد.
وی افزود: «پس با تلاش و پشتکار تمامی کارکنان در جذب ترافیک و افزایش در آمد می توان شاهد ارتقای سطح معیشتی همکاران بود.
بازدید از ادارات پست شهرستان های ساری، قائم شهر، بابل و مرکز تجزیه و مبادلات پست استان به همراه محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران؛ از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل به مازندران بود.»

فتحنایی

Recent Posts

پنج روز عزای عمومی در ایران اسلامی اعلام شد

رهبر معظم انقلاب و دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر…

4 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی ایلام شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

مدیرعامل پتروشیمی ایلام، با صدور پیامی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

7 ساعت ago

پیام تبریک دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی

دکتر کفایتمند مدیرعامل شرکت پتروشیمی فارابی در پیامی این روز را به همه آتش نشانان…

8 ساعت ago

مدیر عامل‌ پتروشیمی ایلام، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

داود جعفری‌فر؛ مدیر عامل شرکت پتروشیمی ایلام با صدور پیامی هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و…

8 ساعت ago

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان، روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی پیام تبریکی به شرح…

8 ساعت ago

پیام مهندس حیدرنیا درباره حملات غیر انسانی رژیم صهیونیستی به مردم بیگناه لبنان

مهندس حیدرنیا مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز طی پیامی حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی به مردم بی…

8 ساعت ago