ارتقای رضایت مشتریان با خلق سرویس های نوین پستی

به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، فاطمه مقصودی در دیدار با ابراهیم علی پناهی مدیر کل پست لرستان، پست را سازمانی اجتماعی و مردم نهاد دانست و اظهار داشت: «با وجود گسترش فناوری های نوین، پست همچنان نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می کند و با خلق سرویس های جدید در بستر الکترونیک، رضایت مردم را فراهم کرده است.»
نماینده مردم شهرستانهای بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پست در ایام شیوع ویروس کرونا، توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند تصریح کرد: «با توسعه و گسترش زندگی شهری ضروری است که خدمات پستی متناسب با نیاز جامعه تعریف و گسترش یابد.»
فاطمه مقصودی کارکنان پست را مجموعه ای خدمتگزار خواند و افزود: «از هرگونه همکاری که موجب رشد واعتلای پست استان شود، دریغ نخواهیم کرد.»
در ادامه ابراهیم علی پناهی، مدیر کل پست لرستان گزارشی از وضعیت عملکرد پست استان ارائه کرد.
 

فتحنایی

Recent Posts

سامسونگ از تبلت‌های سریGalaxy Tab S10  با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلت‌های جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…

1 روز ago

سامسونگ از Galaxy S24 FE مجهز به هوش مصنوعی رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازه‌ترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…

1 روز ago

بازدید مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع از نمایشگاه دستاوردها و نقش اقشار مختلف در تحقق تمدن نوین اسلامی

همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…

1 روز ago

پیام مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمان‌های بلند…

1 روز ago

اگر در مقام مسئولیت نگاه مومنانه داشته باشیم، برکات خداوند بر کار ما نازل می‌شود

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمت‌رسانی بیمه‌ای، درمانی و…

1 روز ago