Categories: بانک و بیمه

ارزیابی مستمر رضایت مشتریان شرکت بیمه آسماری

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، مصطفی نیکوگفتار با بیان این که یک سازمان بدون مشتری مفهومی ندارد، اظهار کرد: افزایش رضایت مشتریان با ارزیابی عوامل ایجادکننده نارضایتی امکان پذیر می شود و از این رو، شرکت بیمه آسماری در قالب نظرسنجی های دوره ای، رضایت سنجی مشتریان خود را پیگیری می کند. وی با اشاره به این که این نظرسنجی حتی درباره بیمه گزارانی که بیمه نامه خود را با شرکت تمدید نکرده اند نیز اعمال می شود، ادامه داد: نتایج نظرسنجی ها پس از جمع آوری و پایش، در اختیار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره قرار می گیرد تا با اصلاح فرایندها و بهبود خدمات، رضایت مشتریان به حداکثر برسد. نیکوگفتار افزود: ارزیابی ها نشان می دهد میزان رضایت از خدمات شرکت بیمه آسماری، به ویژه در میان ارائه دهندگان خدمات بیمه درمان، مطلوب بوده است، لیکن این موضوع باعث نگردیده شرکت به دنبال بهبود مستمر کیفیت ارائه خدمات خود نباشد و پیوسته با استفاده از فناوری های نوین به دنبال بالا بردن رضایت مشتریان خود از خدمات قبل، حین و پس از فروش می باشد.

فتحنایی

Recent Posts

انهدام باند کلاهبرداری با رسیدساز جعلی تلفن همراه

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اعضای باند کلاهبرداری که با استفاده از…

4 ساعت ago

ایران به صادرکننده کودهای فسفات و پتاس تبدیل می‌شود

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با تکمیل پروژه‌های طرح خودکفایی کودهای کشاورزی، ایران طی…

4 ساعت ago

ثبت بیش از ۵۹۴ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس

مدیر سامانه خودنویس از ثبت بیش از ۵۹۴ هزار قرارداد اجاره در سامانه خودنویس تا…

4 ساعت ago

حداکثر سقف افزایش اجاره‌بها به میزان ۲۵ درصد ابلاغ شد/ابلاغ وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی جزئیات هجدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن را تشریح…

4 ساعت ago

رشد تولید ناخالص داخلی بدون نفت و سرمایه‌گذاری در دولت رئیسی

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: در دولت شهید رئیسی متوسط رشد تولید ناخالص داخلی…

4 ساعت ago

آغاز پرداخت ٣.٨ همت پاداش صرفه‌جویی به ۱۷ میلیون مشترک گاز

وزیر نفت با بیان اینکه وزارت نفت پرداخت ٣ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان پاداش…

4 ساعت ago