وی با بیان اینکه به شرکت بیمه ایران به عنوان یک بنگاه اقتصادی و کسب و کار باید نگریسته شود خاطرنشان کرد: به هیچ وجه به شرکت نباید به عنوان یک اداره نگاه کرد.
دکتر کشاورز ادامه داد: در یک فضای رقابتی و برای درآمد بیشتر باید با چابکی و سرعت بیشتری گام برداریم، پس شایسته است به عنوان یک بنگاه اقتصادی تمامی همکاران در ستاد و صف فعال باشند.
مدیر عامل بیمه ایران با بیان اینکه در مدیریت جدید به روابط عمومی از نگاه مدیریت برند نگریسته خواهد شد یاد آور شد: شایسته است در حوزه اطلاع رسانی از قالبهای محتوایی به صورت متحدالاشکل استفاده شود .
دکتر کشاورز همچنین استفاده از ظرفیتها و تکنیکهای به روز را مورد تاکید قرار داد و گفت: در دنیای امروز رسانه بسیار قدرت دارد و این نشان دهنده قدرت نفوذ روابط عمومی در عصر دیجیتال می باشد. وی با بیان اینکه حوزه روابط عمومی باید بر برند بیمه ایران خیلی قوی فعالیت نماید با تاکید بر تعامل با رسانه ها خاطرنشان کرد: اخبار باید با برنامه ریزی منظم و جهت دهی صحیح در زمان درست و به موقع اطلاع رسانی گردد تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
در ادامه این جلسه، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی بیمه ایران نیز به بیان گزارش از واحد روابط عمومی و اقدامات صورت گرفته پرداخت.
“داود سیاح “،خاطر نشان کرد: امید است با درایت و همفکری جناب آقای کشاورز مدیر عامل محترم بیمه ایران و وجود یک روابط عمومی مقتدر اتفاقهای خوبی در بیمه ایران رقم بخورد.
در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری، لوح زرین کیفیت و نوآوری به نمایندگی…
هتل ۵ ستاره رشیدیه تهران که با تسهیلات بانک گردشگری احداث شده است با حضور…
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدای بانک توسعه صادرات…
در ادامه همکاری های مستمر دو مجموعه خوارزمی و پتروشیمی رازی که در سال های…
بانک قرضالحسنه مهر ایران با ثبت بیش از ۷ درصد از تعداد تراکنشهای پذیرندگی در…