Categories: ورزشی

از دیکتاتوری خطیبی تا رمز قهرمانی‌ آلومینیوم در جام حذفی!

صفر علیدادی، پیشکسوت فوتبال اراک در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل خلیج‌فارس ماهشهر و صعود این تیم به فینال رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: سرعت بازیکنان تیم و عملکرد خوب بال‌های آلومینیوم، یکی از نکات قابل توجه شاگردان مهدی رحمتی بود. میل به بردن و انگیزه تیم هم در موفقیت آلومینیوم بسیار تاثیرگذار بود. این مساله را بزرگ‌ترین مربی‌های دنیا می‌گویند که انگیزه بالاتر از استعداد است. تیمی که انگیزه دارد، توانایی بیش‌تری دارد و می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد. آلومینیوم انگیزه خوبی دارد. شاید برخی‌ها بگویند این تیم شانس داشته است اما تیمی که تلاش بیش‌تری بکند، شانس بیش‌تری خواهد داشت و می‌تواند حریف خود را به اشتباه بیندازد.

او در ادامه درباره کسب نتایج ضعیف آلومینیوم توسط رسول خطیبی و حضور مهدی رحمتی در این تیم اراکی گفت: در حال حاضر آرامش تیم از نقاط مثبت آلومینیوم است و مهدی رحمتی توانسته است انگیزه خوبی به تیم منتقل کند. من چون خودم مربی‌گری کردم، برخی اوقات مربی روند و حرف‌هایش کاربرد ندارد. مربی وقتی این احساس را می‌کند، فکر فرار به سرش می‌زند. مهدی رحمتی هم از کسانی است که در مواقعی موفق نبوده است و می‌خواهد تمام تلاش خود را می‌کند تا به موفقیت برسد. من چند جلسه به تمرین تیم رفتم و انگیزه خوبی در بازیکنان آلومینیوم دیده‌ام و شادابی خوبی وجود دارد. شاید بحث دیکتاتوری و فشار خطیبی بازیکنان را اذیت می‌کرد و الان مقداری راحت‌تر شده‌اند. شما خودتان می‌دانید اگر تمرکز از دست برود، توانایی فرد کاهش پیدا می‌کند.

علیدادی درباره تقابل آلومینیوم مقابل نساجی مازندران در فینال رقابت‌های جام حذفی و در پاسخ به این سوال که چقدر به قهرمانی شاگردان رحمتی امیدوار هستید؟ خاطرنشان کرد: من بازی تیم نساجی مقابل مس کرمان را در نیمه نهایی جام حذفی دیدم. به نظر من نساجی، تیم پیرتری از آلومینیوم است و فوتبالش کندتر از تیم اراکی است و فکر می‌کنم آلومینیوم با سرعت خود بتواند حریف خود را شکست دهد. بازهم می‌گویم انگیزه مساله بسیار مهمی است و بزرگ‌ترین عامل پیروزی است. آلومینیوم می‌خواهد خود را مطرح کند و می‌داند اگر قهرمان شود، سال‌های سال ماندگار خواهد بود.

این پیشکسوت فوتبال اراک درباره آینده تیم آلومینیوم تاکید کرد: آینده این تیم بستگی به مردم اراک و مجموعه مدیریت باشگاه آلومینیوم است. آن آدم‌ها باید ورزشی باشد و اگر افراد غیرتخصصی در باشگاه نباشد، این تیم می‌تواند به موفقیت برسد. آلومینیوم می‌تواند سال‌های سال مردم اراک را خوشحال کند.

انتهای پیام

فتحنایی

Recent Posts

ادامه روند صعودی پاکسان در خردادماه ۱۴۰۳

شرکت پاکسان با فروش ۳۴۸ میلیارد تومانی محصولات خود در خرداد ماه سال جاری نسبت…

5 ساعت ago

مراسم پایان دوره آموزش های تئوری و کارورزی کارکنان جدیدالاستخدام صنعت فولاد شادگان برگزار شد

مراسم یاد شده با حضور عباسعلی تقوی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و جمعی…

5 ساعت ago

تجلیل از مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به عنوان برگزیده صنایع معدنی

در بیست‌وهشتمین سالروز ملی صنعت‌ومعدن که صبح یکشنبه ۱۰ تیرماه مصادف با روز ملی صنعت…

5 ساعت ago

️مجمع پتروشیمی غدیر برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی غدیر با حضور ۷۹.۴ درصدی سهامداران و با همت…

8 ساعت ago

صنعتگران و معدن‌کاران؛ دو بازوی توسعه و تعالی کشور

ایران اسلامی، بالنده و پیشرو به سمت تعالی و پیشرفت در حال حرکت است و…

8 ساعت ago

احیای منابع مالی ایران در صندوق کیفیت اتحادیه پستی جهانی

مدیرکل دفتر ارتباطات و امور پست بین الملل شرکت ملی پست از احیای بخشی از…

8 ساعت ago