Categories: بانک و بیمه

از فعالیت دانش بنیان‌ها در بخش مسکن حمایت می‌کنیم

به گزارش تجارت گردان به نقل از بانک مسکن- هیبنا، دکتر حسینی با اشاره به سیاست‌های اعتباری بانک مسکن و اعطای تسهیلات ویژه به شرکت‌هایی که از فناوری‌های روز در ساخت و ساز مسکن کشور استفاده می‌کنند، خواستار حضور جدی شرکت‌های دانش‌بنیان در این عرصه شد.
وی با اشاره به حمایت تمام‌قد از دولت برای رفع دغدغه‌های مردم گفت: در نظر داریم با هدایت تسهیلات و نقدینگی در جامعه، نظام مهندسی کشور را تقویت و رسالت خود را در صیقل کاری نظام اقتصادی کشور همسو با سیاست‌های دولت مردمی انجام دهیم.
مدیرعامل بانک مسکن در ادامه سخنان خود ضمن معرفی خدمات و محصولات بانک، زمینه‌های همکاری متقابل شرکت پتروفرهنگ و بانک مسکن را تبیین کرد.
وی گفت: این بانک علاوه بر فعالیت در بخش مسکن و کمک به رونق آن، با استفاده از ظرفیت شرکت‌های توانمند زیرمجموعه خود به ارائه خدمات گسترده و متنوعی در تمامی زمینه های ارزی، اعتباری، ساخت و ساز، فناوری، بورس و غیره می‌پردازد.
جواد زارع پور رییس هیات مدیره شرکت پتروفرهنگ نیز با تقدیر از دیدگاه مدیرعامل بانک مسکن به نقش برجسته این بانک در چرخه اقتصاد کشور اشاره و از خدمات این بانک به ویژه در تامین مسکن اقشار مختلف جامعه قدردانی کرد.
در این نشست مقرر شد پس از برگزاری جلسات کارشناسی و بررسی ابعاد همکاری دو جانبه بانک مسکن و پتروفرهنگ، تفاهم‌نامه همکاری در راستای توافقات به عمل آمده منعقد شود.
شرکت پتروفرهنگ در سال ۱۳۸۷ به عنوان بازوی اصلی سرمایه‌گذاری صندوق ذخیره فرهنگیان در حوزه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی تاسیس شده و توانسته است نقش مهمی در جلب مشارکت فرهنگیان در فعالیت‌های اقتصادی و توسعه صنعتی کشور ایفا کند.

فتحنایی

Recent Posts

نحوه دریافت غرامت از پست اعلام شد

مدیرکل دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست گفت: تعهد جبران خسارت در جایی…

11 ساعت ago

جهش تولید سه محصول در ذوب آهن اصفهان

ذوب آهن اصفهان به عنوان پیشران صنعت فولاد کشور و بزرگترین تولید کننده مقاطع طویل…

11 ساعت ago

پیام مدیر عامل صندوق قرض الحسنه شاهد به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت

دکتر محمود تبریزی مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره طی پیامی فرارسیدن عید بزرگ قربان…

13 ساعت ago

ارائه بسته‌های ویژه همراه اول از عید قربان تا غدیر

بسته‌های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.

13 ساعت ago

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی و صدا و سیما امضا شد

قرارداد مشارکت شرکت بیمه دی با سازمان صدا و سیما با حضور مدیرعامل شرکت بیمه…

1 روز ago