×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
از پلتفرم دیتامات رونمایی شد / پلتفرم «دیتامات» تحول نوین در عرصه تبلیغات

به گزارش تجارت گردان ، مدیرعامل گروه مات با بیان اینکه پلتفرم دیتامات تحول نوین در عرصه تبلیغات ایجاد خواهد کرد گفت : شرکت دیتامالت در حوزه تحقیقات فعال بوده و این شرکت با اطلاعات جامع و کاملی  که از مخاطبان خود بدست می آورد می تواند تحلیل کند که کاربر از چه نوع برنامه ای و یا آگهی رضایت داشته است .

سهام الدین بهرامی مدیرعامل گروه مات گفت : پلتفرم دیتامات با همت و تلاشگران همکاران در شرکت مالت در حوزه تحقیقات ، مدیاپلنت و استراتژی در حال فعالیت می باشد.

وی همچنین به اهداف و ستراتژی‌های شرکت مات اشاره کرد و گفت: پروژه تقریباً چند سالی است که به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی درحال پایه ریزی است  ما همیشه سعی کردیم پلن های که در این صنعت بکار ببریم که حرکت رو به جلو داشته باشیم.

بهرامی در ادامه به سنتی بودن کمپین های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته زمانی که اجرای تبلیغات در رسانه باید برنامه ریزی میشد همواره باید برای کمپین های تبلیغاتی در رسانه هزینه انحصاری شکل میگرفت. این در حالی است که به دلیل نبود اطلاعات دقیق از کاربران و دیتای کامل از بازار همواره به صورت سنتی برنامه ریزی میشد .روش‌های سنتی برای پایش، پردازش و تحلیل اخبار و مطالب در میان این حجم عظیم محتوا برای مدیران ، برندینگ و بازاریابی شرکت بسیار سخت و ناکارآمد شده‌اند.

به همین دلیل، پلتفرم دیتامات  با هوش مصنوعی و تحلیل و اطلاعات جامع و کامل از مخاطبان خود جایگاه مهمی را در حوزه پایش، پردازش و تحلیل داده در عصر اطلاعات به دست آورده‌اند. این ابزارها می‌توانند با سرعت بسیار بالا مطالب منتشر شده در رسانه‌ها را شناسایی، پردازش و تحلیل کنند.

مدیرعامل گروه مات از هدفمندی بودجه های تبلیغاتی در رسانه خبر داد و گفت : با هدفمندی بودجه های تبلیغاتی در رسانه و بهره‌وری با شاخص هایی که مشخص سعی کردیم که اطلاعات را پایش، پردازش و تحلیل کنیم و در اختیار رسانه قرار دهیم .

بهرامی از بهره برداری پلتفرم دیتامات خبر داد و گفت: از دوسال گذشته به صورت جدی  مدل های مختلف پلتفرم  را بررسی کردیم و مدل های که در در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد را با همکاری  شرکت دانش بنیان هوداد بومی سازی کردیم . شرکت دانش بنیان هوداد متعلق به هلدینگ مات است و هلدینگ مات از سرمایه‌گذاران آن می باشد که بتوانیم زودتر فضای تجارت الکترونیک اپلیکیشن را طراحی و پیاده‌سازی کنیم و دسترسی، جمع‌آوری دیتا و آنالیز آن با سرعت بالاتر و دقت بالاتری انجام شود.

بهرامی ادامه داد: تقریباً ۷ ماه است که در شرکت برای سرویس دادن به  مشتریان از این پلتفرم استفاده میکنیم و سعی داریم  که تا حد ممکن بودجه ای که مشتریان به ما می سپارند در حوزه مارکتینگ تا حد امکان بتوانیم  برای هر ریال آن برنامه‌ریزی و هدف داشته باشیم و بتوانیم بهره وری را بالا ببریم.  در حال حاضر می توانیم تضمین کنیم نسبت بودجه های  مساوی که تقسیم میشود به صورت سنتی و یا استفاده از این پلتفرم چیزی بین ۱۵ تا ۲۰ درصد بهره‌وری ارتقا پیدا میکند و هدفمند تر میشود.

در ادامه این مراسم سرفرازیان مدیر استراتژیک شرکت مات با بیان اینکه پلتفرم دیتامات ۹۰ سال در دنیا اجرایی شده تاکید کرد: امروز ما آن را در ایران با رویکرد جدید و با استفاده از فناوری‌های جدید طراحی و اجرایی کردیم.

وی گفت: در دنیای امروز همه شرکت‌های تبلیغاتی خریدهای رسانه‌ای خود را براساس معیار ABB انجام می‌دهند از این رو اگر ما اطلاعات و دیتای مشخص نداشته باشیم در حوزه تبلیغات راه به جایی نمی‌بریم.

مدیر استراتژیک شرکت مات اظهار کرد: ما از دو سال پیش همه ابزارهای لازم را در جهت شناسایی مخاطبان مورد بررسی قرار دادیم وما به طور مستمر با افراد تماس گرفته و رفتار آنها را در حوزه تبلیغات مورد بررسی قرار دادیم.

سرفرازیان با اشاره به اینکه هر شهری که دیتای آن در پلتفرم دیتامات است از نظر بررسی اطلاعات مورد بررسی دقیق قرار گرفته است افزود: دیتا و اطلاعات دقیق به ما سرعت می‌دهد تا در جهت پیشبرد اهدافمان به بهترین شکل ممکن وارد عمل شویم.

در این مراسم اسماعیل پیونی مدیرعامل شرکت پیشگامان هوداد اظهار کرد: شرکت مات اولین هلدینگی است که با یک پایه دیتایی در حوزه تبلیغات وارد عمل شده است و پلتفرم دیتامات بر این اساس طراحی شده است.

وی تصریح کرد: در این پلتفرم ما قرار است عملکرد تبلیغات در حوزه‌های مختلف به خصوص تلویزیون و حوزه محیطی را مورد بررسی قراردهیم تا برندها بر این اساس مسیر راه خود طراحی و بررسی کنند.

پیونی تاکید کرد: با استفاده از این پلتفرم می توان محتوی مناسب در زمان مناسب و در برنامه مناسب به مخاطب داده شود.

رصد و تحلیل لحظه‌ای حجم زیادی از مطالب در رسانه‌ها،  و اندازه‌گیری میزان اثرگذاری و واکنش مخاطبین به مطالب ارائه شده در رسانه‌ها از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از پلتفرم دیتامات برای شرکت‌هاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.