به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، آدرین فرنهام از پیشتازان صنعت فروش دنیا به عنوان یکی از سخنرانان اصلی این رویداد، در خصوص استراتژیهای سازمان فروش و رفتارشناسی در محیط کار، موضوعاتی را برای شبکه فروش تبیین کرد.
برایان تریسی سخنران دیگر نیز با تمرکز بر مدیریت نیروهای فروش و نیز جذب، آموزش، توسعه و انگیزش سرمایههای انسانی شاغل در این حوزه، موضوعاتی را برای حضار تشریح کرد.
این کارگاه آموزشی بمدت ۶ ساعت برگزار و با استقبال بسیار خوب حضار مواجه گردید.
در ادامه این مراسم، معاون اجرایی شرکت بیمه سامان در خصوص خرده فروشی، آمادهسازی زیرساختهای آن و استراتژی نفوذ در بازار، نکاتی را بیان کرد.
عبدالرسول عطایی با اشاره به سیاستهای شرکت بیمه سامان درباره توجه به آموزش شبکه فروش، یادآور شد که بیمه سامان، همزمان استراتژیهای بینالمللی شدن خود را با عرضه محصولات و خدمات شرکت در سطح بینالمللی در پیش گرفته و این مهم را با توسعه و آموزش شبکه فروش خود به صورت جدی دنبال می کند.
به گفته وی، تلاش شرکت این است که با ارتقای سطح علمی نمایندگان و کارگزاران، اثربخشی اقدامات آنها در بازار بیمه کشور افزایش یابد.
در این مراسم، همچنین جشنواره سراسری «سامان کوین» نمایندگان برگزار شد. این کمپین با تمرکز بر رشتههای استراتژیک سازمان و تقسیمبندی نمایندگان، مبنای حضور و مشارکت آنها، تعداد امتیازات کسب شده از محل فروش بیمهنامه و وصول حق بیمه اجرایی شد.
لازم به ذکر است که این همایش با حضور مدیران ارشد اجرایی و فنی شرکت در کنار برخی از روسای شعب و بیش از ۱۴۰۰ نفر از نمایندگان شرکت برگزار شد.
https://tejaratgardan.ir/?p=327125