Categories: بانک و بیمه

استفاده از فناوری‌های نوین، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

مصطفی نیکوگفتار گفت: شرکت‌های بیمه‌ای که از سرعت پیشرفت فناوری عقب بمانند، نمی‌توانند ارتباط موثری با نسل Z برقرار کنند و چنین شرکت هایی، رفته رفته مشتریان خود را از دست خواهند داد و در نتیجه بیمه گران چاره ای جز ورود به عرصه های نوین بیمه گری ندارند.

وی افزود: در صنعت بیمه کشورمان، خوشبختانه چند سالی است این گفتمان برقرار شده و استفاده از فناوری نه تنها در فروش بیمه نامه بلکه در ارائه خدمات پس از فروش و زنجیره تامین در حال عملیاتی شدن است و شرکت بیمه آسماری نیز در همین زمینه مطالعات گسترده و اقدامات قابل توجهی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان ساکن و کسب و کار های مستقر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی انجام داده است که پس از نهایی شدن در دسترس مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت.

معاون اجرایی شرکت بیمه آسماری همچنین با بیان این که ارزیابی ها نشان می دهد مشتریان از عملکرد این شرکت رضایت دارند، گفت: با ایجاد مزیت های رقابتی جدید و نیز به روزرسانی روش های فروش و خدمات پس از فروش، بدون شک این میزان رضایت مشتریان از شرکت، افزایش نیز خواهد داشت.

فتحنایی

Recent Posts

نحوه پرداخت رفاهیات، عیدانه و مناسبتی کارکنان تشریح شد

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت گفت: «در راستای سیاست‌های شهید جمهور و دولت سیزدهم…

4 ساعت ago

نشست هم‌اندیشی مدیرعامل، معاونان و مدیران بیمه سرمد با شبکۀ فروش و نمایندگان بیمه سرمد استان آذربایجان غربی برگزار شد

در ادامۀ سفر استانی مدیرعامل و هیئت همراه به استان آذربایجان غربی، دکتر بهشتی‌نژاد به…

4 ساعت ago

احیای اداره پرستاری در ساختار معاونت درمان سازمان تأمین‌اجتماعی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد با هدف پیگیری تخصصی مسائل…

4 ساعت ago

ریل سخت ذوب آهن اصفهان پیشران توسعه متروی مشهد

مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان سه شنبه ۱۲ تیرماه در نشست خبری با اصحاب…

4 ساعت ago

دستاوردهای سیستم جرک Jorc برای اکتشافات صبانور

سیستم جرک شرکت صبانور اولین مجموعه ای در ایران بوده که از این استاندارد استفاده…

4 ساعت ago

رونمایی از نشان جدید هلدینگ “تفتا”

در حاشیه بازدید مدیرعامل بانک تجارت از نمایشگاه الکامپ در سومین روز برگزاری این نمایشگاه،…

4 ساعت ago