به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- همزمان با شیوع بیماری کووید ۱۹، ایساکو در راستای مسئولیت اجتماعی و اجرای برنامههای ستاد ملی مبارزه با کرونا، بیش از گذشته بر دریافت خدمات غیرحضوری در محل مشتریان، تاکید داشته و با گسترش زیرساختهای خود، همواره سعی کرده است از نیاز مشتریان برای تردد در شهر و مراجعه حضوری به نمایندگیها بکاهد.
به گزارش روابط عمومی ایساکو، از ابتدای امسال، حدود ۷۹ درصد از درخواستهای امدادی حوزه خدمات پس از فروش ایرانخودرو به صورت بالینی و راهاندازی در محل به انجام رسیده و تنها ۲۱ درصد از درخواستهای امدادی، در نهایت به نمایندگیهای مجاز حمل شده است و این آمار نشان میدهد، خدمات غیرحضوری به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان در این حوزه است.
مرکز پاسخگویی هوشمند ایرانخودرو، در کنار اعزام امدادگر به محل مورد نظر مشتریان، با ارایه مشاوره فنی تلفنی، سهم به سزایی در رفع مشکلات هموطنان بدون نیاز به مراجعه حضوری داشته است.
شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو ضمن تشکر از حافظان سلامت از مشتریان خواست از تردد غیر ضروری در شهر پرهیز کنند و در صورت نیاز به دریافت خدمات با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس حاصل کنند. همچنین این خدمات با استفاده از اپلیکیشن شرکت ایساکو و یا سایت شرکت امداد خودرو ایران به آدرس www.096440.com قابل ثبت و ارایه است.
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از تبلتهای جدید Galaxy Tab S10 Ultra و Galaxy Tab S10+…
شرکت سامسونگ الکترونیکس از تازهترین گوشی مجهز به هوش مصنوعی خود تحت عنوان Galaxy S24…
همزمان با هفته دفاع مقدس، مهندس مجتبی مهری نژاد، مدیرعامل شرکت آهن و فولاد ارفع،…
هفته دفاع مقدس، یادآور حماسه آفرینیهای ملت بزرگ ایران و تجدید میثاق با آرمانهای بلند…
دکتر حمیدرضا ثقفی، سرپرست گروه پتروپارس، از پروژه CTEP بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در ادامه بازدید میدانی از مراکز خدمترسانی بیمهای، درمانی و…