×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳
استقرار نظام مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های سازمانی در شرکت تامین سرمایه خلیج فارس براساس الزامات خاص گروه (PCSR)

شرح جلسه:

پس از آن جناب آقای پژمان رشیدپور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و توسعه سازمانی گروه به تشریح چارچوب و چگونگی پیاده‌سازی این رویکرد در شرکت تامین سرمایه خلیج‌فارس پرداختند.

در ادامه پس از گفتگو و تبادل نظر و پاسخ به ابهامات مدیران ارشد شرکت، دکترپورزرندی ضمن استقبال از قابلیت های مدل , همراستایی چارچوب ارائه شده با اهداف و استراتژی های شرکت بر لزوم بکارگیری و مزایای آن در تبیین و تسهیل پیاده سازی استراتژی‌ها جهت نیل به اهداف کلان شرکت و به تبع آن گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، را مورد تأکید قرار دادند.

شایان ذکر است یکی از مهم ترین اهداف پیاده سازی “نظام مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های سازمانی”، مدیریت متوازن و تبدیل سرمایه‌های مشهود و نامشهود سازمان به قابلیت‌ها، شایستگی‌ها و مزیت‌های رقابتی در سطح کسب و کار، حفظ بهبود مستمر و ارتقاء بهره‌وری در سازمان می‌باشد.

در آخر نیز دکترپورزرندی ضمن تشکر از زحمات نمایندگان بخش ساختار و توسعه سازمانی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و ارزشمندی نظام مدیریت عملکرد و توسعه قابلیت‌های سازمانی (PCSR) اعلام داشتند شرکت تأمین سرمایه خلیج فارس به منظور افزایش هم افزایی و همراستایی راهبردهای شرکت با استراتژی های هلدینگ از تمامی ظرفیت های موجود در راستای پیاده سازی و انجام دستورالعمل های (PCSR) استفاده خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.