×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
استون‌ویلا حریف سوپرگل‌های ساوتهمپتون نشد؛ کامبکی که ناقص ماند

به گزارش ایرنا، تیم‌های استون‌ویلا و ساوتهمپتون در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلستان از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ویلا پارک به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان رالف هازن هوتل با نتیجه پرگل و عجیب چهار بر سه موفق به پیروزی شدند و سه امتیاز شیرین بیرون از خانه را به چنگ آوردند.
این تیم میهمان بود که بازی را بهتر آغاز کرد. آنها موفق شدند ابتدا چهار گل به ثمر برسانند که یکی از یکی زیباتر بود. ابتدا یانیک وسترگارد در دقیقه ۲۰ روی پاس جیمز وارد پروس نتیجه را یک بر صفر کرد. در ادامه همین پاسور ۲۶ ساله توانست با ۲ ضربه ایستگاهی غیر قابل مهار در دقایق ۳۳ و ۴۵ نتیجه را سه بر صفر کند. این پایان کار نبود و در نیمه دوم و در دقیقه ۵۸ دنی اینگز مهاجم فرصت‌طلب مقدس‌های با یک شوت زیبا به صورت زیرطاق حساب کار را چهار بر صفر کرد.

گل آخر ساوتهمپتون به نوعی جرقه‌ای بود برای استون‌ویلا. شاگردان دین اسمیت برای جبران دست به کار شدند. ابتدا ارسال جک گریلیش در دقیقه ۶۲ با ضربه سر تایرون مینگز منجر به گل نخست شد. در ادامه اولی واتکینز در دقیقه ۹۳ از روی نقطه پنالتی فاصله را به عدد ۲ کاهش داد. این پایان ماجرا نبود و جک گریلیش در دقیقه ۹۷ فاصله را به یک کاهش داد و تیمش را در آستانه تکمیل کامبک قرار داد اما داور و زمان اجازه این کار را ندادند و مسابقه با همین نتیجه چهار بر سه تمام شد.
این دومین باخت متوالی ویلا بود که باعث شد آنها با ۱۲ امتیاز به رده ششم سقوط کنند.در سوی مقابل ساوتهمپتون بود که با یک جهش عالی ۱۳ امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به ویلا به رده سوم صعود کرد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.