×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
اسماعیلی: پیگیر دستور رئیس‌جمهور هستیم

اسماعیلی عصر چهارشنبه در نشستی که با اعضای هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد، اظهار کرد: وظیفه ماست که در این جایگاه با افتخار به اهالی فرهنگ و هنر مخصوصا پیشکسوتان خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه، دولت و شخص آقای رئیس جمهور اهتمام خاصی به تکریم از هنرمندان پیشکسوت دارند، تاکید کرد همه دستورات آقای رئیس جمهور در دیدار ماه مبارک رمضان یا اجرا شده و یا در حال انجام است.

اسماعیلی ادامه داد: در نشست آتی شورای عالی سینما، کمک ویژه مالی آقای رئیس جمهور به موسسه هنرمندان پیشکسوت اجرایی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه از حیث سابقه هنری، نظیر آقای داریوش ارجمند کمتر داریم و مهمتر از همه، فهم علمی و تعهدشان برای ما زبانزد است، گفت: آقای ارجمند در زمان اغتشاش‌ها بواسطه صراحت در حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی مردم ایران، جسارت‌های بسیاری را متحمل شدند و حضور در این صحنه‌ها برای ما فراموش شدنی نیست.

در این نشست صمیمانه، داریوش ارجمند رئیس هیات مدیره هنرمندان پیشکسوت هم با تشکر ویژه از عنایات آقای رئیس جمهور و اهتمام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خدمت به هنرمندان پیشکسوت، گفت: این موسسه عصاره ۵۰ سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. باید رفیق و دلسوز باشیم و همدیگر را بفهمیم. در این صورت درد هنرمندان پیشکسوت را می‌توانیم بفهمیم.

محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بیان کرد: نزدیک به ۹۶ درصد اعتبارات به موسسه اختصاص داده شد و امسال هم مباحث مالی موسسه را حل می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.