تیم اجرایی بلو از همان دقایق ابتدایی، تلاش خود را برای رفع مشکل پیشآمده آغاز کرد. در نتیجه این تلاشها، در مرحله اول مشکلات مربوط به بلوکارت، برطرف شد و امکان استفاده از آن در دستگاههای خودپرداز، پوز و… فراهم شد.در نهایت و در مرحله دوم، اپلیکیشن بلو نیز در دسترس کاربران قرار گرفت.
روابط عمومی بلو، بابت مشکل پیشآمده، از همه کاربران خود عذرخواهی میکند.
بلو خود را محافظ دادههای مشتریان میداند و به اطلاع میرساند در حال حاضر سرویس بلو همچون سالهای اخیر، پایدار است و تیم فنی و امنیت بلوبانک سامان در تلاش است که بر اساس درسآموختههای خود ازین اتفاق، مشکلات احتمالی آینده را پیشبینی کرده و تجربه بهتری برای کاربران خود بسازد.
روابط عمومی بلوبانک سامان
https://tejaratgardan.ir/?p=297045