×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ آبان , ۱۴۰۳
اطلاعیه در خصوص لزوم ثبت نام سهامداران محترم بانک سرمایه در سامانه سجام

قابل توجه سهامداران محترم بانک سرمایه

عطف به نامه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با موضوع لزوم پرداخت سود سهام و مطالبات سنواتی سهامداران از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) و همچنین بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کشور و نامه مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار از این پس توزیع سود سهام و مطالبات سنواتی سهامداران از طریق سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) انجام خواهد شد. لذا الزامیست سهامداران بانک در سامانه فوق الذکر ثبت نام نمایند.

  • گام های مورد نیاز برای تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه سجام به آدرس ذیل:

http:// dara.csdiran.com/ sejam

  1. مراجعه به بخش ثبت نام سامانه سجام
  2. وارد کردن شماره تلفن همراه توسط مشتری
  3. ارسال کد تائید از طریق پیامک به مشتری توسط سامانه سجام
  4. وارد کردن کد تائید ۴ رقمی توسط مشتری
  5. تعیین نوع مشتری توسط مشتری( ایرانی حقیقی، ایرانی حقوقی، خارجی حقیقی، خارجی حقوقی)
  6. نمایش هزینه ثبت نام در سامانه توسط سامانه سجام
  7. پرداخت هزینه از طریق درگاه بانکی توسط مشتری
  8. تکمیل اطلاعات فرم های ثبت نام توسط مشتری که شامل مراحل ذیل می باشد:

۱-۸- تعیین نماینده یا اصیل( ولی: ارسال شناسنامه هر دو فرد، قیم: ارسال قیم نامه رسمی، وکیل: ارسال وکالتنامه رسمی، وصی: ارسال وصیت نامه)

۲-۸- اطلاعات هویتی ( نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و …)

۳-۸- اطلاعات ارتباطی ( آدرس، تلفن همراه و …)

۴-۸- کدهای بورسی

۵-۸- اطلاعات شغلی

۶-۸- اطلاعات مالی

۷-۸- حساب های بانکی

  1. استعلام اطلاعات وارد شده به منظور راستی آزمایی توسط سامانه سجام.
  2. ارسال نتیجه استعلام از طریق پیامک به مشتری توسط سامانه سجام (استعلام موفق: ارسال کد رهگیری، استعلام نا موفق: ارسال مشکل موجود)
  3. مراجعه به بخش ” انتخاب دفتر پیشخوان دولت” در سامانه دارا و انتخاب دفتر، شعبه و روز مراجعه با وارد کردن کد رهگیری.
  4. مراجعه حضوری به دفتر پیشخوان دولت و ارائه کارت ملی توسط مشتری.
  5. ثبت اثر انگشت ، تصویر چهره و تصویر امضاء و ذخیره نهایی اطلاعات مشتری.
  • مراحل فرآیند بازیابی کد رهگیری:
  1. مراجعه به بخش سجام در سامانه دارا
  2. بازیابی کد( انتخاب گزینه بازیابی کد رهگیری)
  3. ورورد اطلاعات (ورود شماره موبایل و کد ملی)
  4. استخراج کد (استخراج کد رهگیری در سامانه)
  5. ارسال کد (ارسال کد رهگیری از طریق پیامک به مشتری)
  • فرآیند ویرایش اطلاعات مشتری:
  1. مراجعه به بخش سجام در سامانه دارا
  2. بخش ویرایش (انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات)
  3. ورود اطلاعات (ورود شماره تلفن همراه و کد ملی)
  4. ویرایش و تائید (ویرایش و ذخیره اطلاعات)

در خاتمه اعلام می دارد جهت مطالعه و بهره برداری از راهنما و کلیپ آموزشی در بخش سوالات متداول می توانید به آدرس http://www.csdiran.com/announcements/ details/47 مراجعه نمائید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.