من سید حسین جمشیدی مدیر دفتر منطقهای بیمه باران در استان قم هستم. ورود من به صنعت بیمه به سال ۱۳۹۴ برمیگردد که در بدترین شرایط مالی ممکن بودم و دنبال کار می گشتم. روزی خیلی اتفاقی آگهی جذب نیرو در بیمه پاسارگاد را دیدم و با شماره آگهی تماس گرفتم. پیش از این از کتابهایی که مطالعه کرده بودم، آموخته بودم برای انتخاب شغل باید فهرستی از ویژگیهایی که شغل ایدهآل دارد، تهیه کنم. درآمدخوب، آزادی زمانی، امکان رشد شخصی، امکان سیستمسازی و خیلی چیزهای دیگر. مدرس اولین کلاس ما یکی از مدیران ارشد بیمه پاسارگاد بود و صحبتهایش انگیزهبخش بود. در آن کلاس بیشتر موارد فهرستی که نوشته بودم، تیک خورد و در پایان کلاس دیگر شک نداشتم که بیمه، شغلی است که در ادامه زندگیام خواهم داشت.
بیمه زندگی یعنی آیندهنگری با تمرکز بر رفاه خانواده و عزیزان. افراد برای آینده خود تلاشهای زیادی میکنند اما معمولا اغلب انسانها بر پول و کسب سود متمرکز میشوند. این تمرکز ممکن است توجه انسان را از سایر جوانب زندگی پرت کند. اما بیمه زندگی نوعی از آیندهنگری است که از لحظه شروع تا انتها، هدف اصلیاش محافظت از امنیت و رفاه حال و آینده خانواده و عزیزان است.
در دفتر آرمان برنامه ما پرورش نمایندههایی هست که غیرقابل جایگزین باشند. یعنی از نظر فنی و مشاوره مالی و بیمه در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرند که هم مورد اعتماد و احترام جامعه قرار بگیرند و هم درآمد بالایی داشته باشند.
شبکه فروش با ارزشترین دارایی شرکتهای بیمه است. اعتبار شرکت بیمه به سهامداران و مدیران و منابعش نیست بلکه به داشتن شبکه فروش حرفهای است. بدون شبکه فروش کارآمد افراد جامعه از خدمات شرکتهای بیمه مطلع نمیشود و فرصتهای زیادی از مردم و شرکت بیمه گرفته میشود.
مهمترین دلایل آن شامل بیاعتمادی عمومی ناشی از زیاد دروغ شنیدن، شرایط نا مناسب اقتصادی خصوصا تورم و بیکاری، شبکه فروش ناکارآمد و غیر حرفهای و سابقه منفی برخی شرکتهای بیمه میشود.
تا چند سال قبل حتی کسی به تنوع محصولات بیمه زندگی فکر هم نمیکرد. هر شرکت بیمه یک محصول بیمه زندگی داشت و نمایندگان سعی میکردند به هر طریق ممکن همان یک محصول را برای تمام مشتریان احتمالی مناسبسازی کنند و به خورد مشتری بدهند! شاید علت برخی نارضایتیها از صنعت بیمه همین باشد که یک محصول عمومی عمر و سرمایهگذاری را به هر قیمتی به تمام مشتریان ارائه میکردند. بنابراین امروزه با تنوع محصولات بیمه زندگی، میتوان محصولی متناسب با نیازهای اقشار مختلف جامعه ارائه کرد تا بیمهگزاران به نهایت انتفاع دست یابند.
بیمههای زندگی کوتاهمدت و فیکس ایندکس و یونیت لینک جذابیت بیشتری خواهند داشت.
دفتر آرمان به عنوان یکی از دفاتر بازاریابی بیمه باران، بر گسترش شبکه فروش متمرکز است؛ زیرا ما به پرورش نمایندگان توانمند برای آگاهسازی جامه باور داریم.
تورم دشمن شماره یک بیمههای زندگی اندوختهدار است که شرکت بیمه باران توان مقابله با آن را دارد، البته با کمک اصلاح آییننامه سرمایهگذاری. بنابراین به نظر من در وضعیت فعلی، عدم بروزرسانی مقررات سرمایهگذاری مهمترین نقطه ضعف بیمههای زندگی است.
بیمه باران عملکرد بیمهگری و مالی شفافی دارد. مدیران خلاق و نوآور دارد. تیم سرمایهگذاری حرفه ای دارد. به حقوق مشتریان احترام میگذارد و به معنی واقعی از شبکه فروش خود حمایت میکند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ارز تخصیصی برای بخش صنعت در سال گذشته ۲۹.۵…
مجموعه کریگیمز همراه اول به عنوان ناشر بازیهای موبایلی داخلی و بینالمللی در رویداد بینالمللی…
موسسه اعتباری ملل اعلام کرد که در تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۳، تعداد ۱۰ دستگاه موتورسیکلت…
در جلسه هیأت امنای مؤسسه «مدیریت همیاری آتیه امید» با حضور دکتر سید عباس حسینی،…
چالش تامین مواد اولیه صنایع معدنی یکی از مهمترین چالشهای پیش روی صنعت و اقتصاد…
در مراسم روز صنعت، معدن و تجارت، شرکت گسترش فناوری خوارزمی بهعنوان تنها تولیدکننده کاتالیست…