×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
اعتراف «کومان»؛ «نتایج بارسلونا نگران‌کننده است»

به گزارش ایرنا، بارسا در چهار بازی اخیر خود در لالیگا موفق به کسب پیروزی نشده و دو تساوی و دو باخت حاصل نبردهای اخیر این تیم بوده است؛ آنها از ۶ بازی نخست خود تاکنون ۸ امتیاز به دست آورده‌اند.
آخرین باری که آنها چنین آمار امتیازی پایینی را در این مرحله به ثبت رسانده بودند، ۱۸ سال پیش تحت هدایت «لوئیس فن خال» بود.
آبی اناری‌ها هم اکنون هشت امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند هرچند که یک بازی کمتر انجام داده‌اند.
«رونالد کومان» در خصوص عملکردهای ضعیف اخیر تیمش گفت: از این موضوع نگران هستم؛ برای تیمی مثل بارسا طبیعی نیست که از ۱۲ امتیاز اخیر موجود، تنها ۲ امتیاز کسب کند.
وی افزود: اما همانطور که گفته‌ام، ما در حال تغییر چیزهای زیادی هستیم؛ نمی‌توانم در مورد رویکرد و نگاه تیم گله کنم. ناامید شدن طبیعی است اما تا پایان فصل راه زیادی مانده است.
مرد هلندی در ادامه افزود: از نتایج ناراحت هستم و یک بار دیگر می‌گویم که در فاز هجومی به اندازه کافی زهردار نبودیم. این موضوع در مورد دیدار وسط هفته برابر یوونتوس هم صادق بود و امروز برای ما به قیمت از دست رفتن دو امتیاز تمام شد.
وی تاکید کرد: این مشکل به رویکرد یا تمرکز ارتباطی ندارد بلکه موضوع استفاده از فرصت‌ها است. برای تیمی همچون بارسلونا قابل قبول نیست که این تعداد موقعیت گلزنی ایجاد کرده و تنها یک گل بزند؛ با این حال اگر چنین موقعیت‌هایی خلق نمی شد بی‌شک نگران‌تر از این بودم.
این تساوی بارسا را در میانه جدول رده بندی رها کرد اما کومان به واسطه عملکرد نیمه دوم بارسا پس از تعویض‌هایی که وی انجام داد، نگرانی کمتری دارد.
وی در این باره نیز اظهار داشت: آن تغییرات را ایجاد کردم زیرا از عملکرد نیمه نخست راضی نبودم و برخی از بازیکنان اخطار داشتند؛ چند روی پیش بابت تعویض‌هایم مورد انتقاد قرار گرفتم اما امروز این کار را در استراحت بین دو نیمه انجام دادم و نتیجه بهتر بود و موقعیت‌های زیادی ساختیم.
بارسا چهارشنبه هفته جاری در لیگ قهرمانان در نیوکمپ به مصاف دینامو کی‌یف خواهد رفت و در جستجوی نخستین پیروزی در لالیگا بعد از برد سلتاویگو در یکم اکتبر، آخر هفته آینده برابر رئال بتیس صف آرایی می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.