Categories: فناوری

اعلام برنامه‌های ال‌جی در خصوص حضور فعال در بازار B2B توسط مدیرعامل این شرکت

ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس (LG) در بازدیدهای اخیر خود از آمریکا و اروپا بر استراتژی‌های تقویت حضور ال­جی در بازارهای جهانی B2B تأکید کرد. وی در خصوص نیاز به ارائه تجربه‌های کاربری منحصربه‌فرد از طریق راه‌کارهای پیشرفته‌ای که خدمات و نرم‌افزارها را به شکلی یکپارچه در محصولات سخت افزاری گوناگون ترکیب می‌کنند صحبت کرد.

مجموعه بازدیدهای آقای چو از نمایشگاهCES 2023  و گفتگو با شرکای استراتژیک تجهیزات و قطعات الکترونیک خودرو مانند GM و Magna  آغاز شد. سپس به بارسلونای اسپانیا آمد و در ISE 2023 که بزرگترین نمایشگاه صفحه نمایش در اروپاست حضور یافت. آقای چو پس از بازدید از تازه‌ترین و جدیدترین ترندهای صنایع و فن‌آوری در نمایشگاه، با مدیرعامل Odeon Group، بزرگترین اپراتور سینمایی در اروپا دیدار کرد. آقای چو از سالن‌های سینمایی Odeon که به صفحه نمایش‌های LG Cinema LED مجهز بودن، بازدید کرد و جلساتی درباره استراتژی‌های میان‌مدت تا بلندمدت، همکاری‌های احتمالی و چالش‌های آینده در تجارت نمایشگرهای اطلاعاتی (Information Display) برگزار کرد.

ویلیام چو:”تجربه کاربری منحصربه‌فرد ارائه شده توسط تجارت نمایشگرهای اطلاعاتی(ID) ال‌جی حاصل پژوهش‌های عمیق درباره ارزش‌های متفاوت کاربری در بازارهای مختلف است. ما به بهبود و ارتقاء توانمندی‌های خود برای ارائه راه‌کارهای یکپارچه و شخصی‌سازی شده‌ای که قادر باشند نیازهای مشتریان را هرچه بیشتر و بهتر پیش‌بینی کنند ادامه می‌دهیم.”

ال‌جی قصد دارد تجارت ID خود را با تقویت قابلیت‌های نرم‌افزاری و خدمات توسعه دهد. ال‌جی در نظر دارد برای افزایش فروش راه‌کارهای یکپارچه خود خدمات بسیار سودمندی را با استفاده از پلتفرم Pro:Cloud  این شرکت ارائه دهد.   

آقای چو همچنین در نمایشگاه Expo 2023 که در آتلانتای جورجیا برگزار می‌شود شرکت کرد. این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویداهای صنایع گرمایشی، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) در جهان است. آقای چو اظهار کرد ال‌جی به تقویت فن‌آوری‌های پیشرفته HVAC خود شامل محصولات با مصرف بهینه انرژی و مجهز به هوش مصنوعی که نه تنها در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند بلکه از پلتفرم‌های خانه هوشمند با قابلیت کنترل و نظارت از راه دور نیز پشتیبانی می‌کنند، ادامه خواهد داد. 

ویلیام چو همچنین گفت:”ما باید تجربه‌های کاربری مطلوب و منحصربه‌فردی را با استفاده از فن‌آوری پیشرفته لوازم خانگی خود برای تبدیل شدن به یکی از نقش‌آفرینان برتر در بازار جهانی HVAC ارائه کنیم.” ال‌جی در حال تحکیم جایگاه برتر خود در بخش سیستم‌های تهویه مطبوع در بازارهای جدید و رو به رشد است.

ال­جی در تلاش است که با تضمین قیمت رقابتی، تقویت محصولات و زیرساخت‌های خدمات پس از فروش خود جایگاه قدرتمند خود در بازارهای سریعاً در حال رشد سیستم‌های تهویه مطبوع در آمریکای لاتین و آسیای مرکزی را تحکیم و تقویت کند. همچنین ال‌جی در اروپا رشد خود را بر سرمایه‌گذاری‌های کلان در زمینه توسعه سیستم‌های گرمایشی بهینه‌سازی شده متمرکز کرده است.     

ال‌جی همچنین سعی دارد به ساختار حاشیه سود خود با توسعه زمینه‌های تجارت B2B از طریق سرمایه‌گذاری مستمر، ادغام‌های شرکتی و همکاری‌های استراتژیک، تنوع بیشتری بدهد. در حال حاضر این شرکت طیف گسترده‌ای از راه‌کارهای B2B را ارائه می‌دهد. مثال‌هایی از این راه‌کارها عبارتند از: نمایشگرهای ID، فن‌آوری اطلاعات (IT)، رباتیک و خودروهای برقی (شرکت راه‌کارهای تجاری)؛ پنل‌های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو و سیستم‌های روشنایی خودرو (شرکت تامین قطعات اتومبیل)؛ سیستم‌های تهویه مطبوع و سیستم‌های مدیریت ساختمان، لوازم خانگی توکار و قطعات شامل کمپرسورها و موتورها (شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع)؛ و پلتفرم webOS (شرکت سرگرمی‌های خانگی).

فتحنایی

Recent Posts

دیدار سرپرست بیمه ایران با پیشکسوتان

سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…

19 ساعت ago

مدیرعامل بیمه ایران منصوب شد

دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…

19 ساعت ago

اطلاعیه مرکز اطلاع‌رسانی شستا درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا تأمین

مرکز اطلاع‌رسانی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…

22 ساعت ago

خریداران سکه احتیاط کنند؛ بازار به‌شدت حبابی است

سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…

1 روز ago

برگزاری بزرگترین تور آموزشی شبکه فروش شرکت بیمه سامان

تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…

1 روز ago