به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران، خدمات غیرحضوری این بانک در سال ۱۴۰۱ مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته، بهطوری که بیش از یک میلیون و ۵۳۰هزار نفر حساب خود را بهصورت غیرحضوری و از طریق ابزارهای آنلاین افتتاح کردند.
تعداد افتتاح حسابهای آنلاین در سال ۱۴۰۰ بیش از ۷۱۵هزار مورد بوده و این آمار حاکی از رشد ۱۱۴ درصدی عملکرد بانک در این شاخص است.
بانک قرضالحسنه مهر ایران یکی از بانکهای پیشگام در ارائه خدمت غیرحضوری بوده، بهطوری که افتتاح حساب آنلاین از طریق وبسایت را از سال ۱۳۹۶ و افتتاح حساب از طریق همراهبانک را از سال ۱۳۹۹ ارائه کرده است. بسیاری از خدمات غیرحضوری ارائه شده از سوی این بانک برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی ارائه شده است.
این بانک در سال گذشته نیز با راهاندازی پیشخوان مجازی و پلتفرم کیوبانک، گامی جدیتر برای توسعه ابزارهای ارائه خدمات غیرحضوری خود برداشت.
سیدمحمد ناصر مبرقعی سرپرست بیمه ایران با تعدادی از بازنشستگان این شرکت دیدار و گفتگو…
دکتر علی جباری با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست هیات مدیره و…
مرکز اطلاعرسانی و مسئولیتهای اجتماعی شرکت سرمایهگذاری تأمین اجتماعی (شستا) درباره برکناری مدیرعامل هلدینگ صبا…
سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران گفت: وضعیت بازار سکه و طلا به شدت…
دکتر سید محمدرضا میری لواسانی، ضمن تبریک هفدهمین سالروز تأسیس پتروشیمی پردیس، اعلام کرد :…
تور آموزشی و تفریحی پنج روزه شرکت بیمه سامان با حضور بیش از ۷۰۰ نفر…