Categories: بانک و بیمه

افتتاح ساختمان جدید شعبه انقلاب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خرم‌آباد

به گزارش تجارت گردان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، در مراسمی با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و جمعی از مدیران استانی، ساختمان جدید شعبه انقلاب اسلامی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خرم‌آباد افتتاح شد.

دکتر «شمسی‌نژاد»، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در در آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه انقلاب اسلامی بانک بیان کرد: نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور در سال گذشته ۲.۴ میلیون فقره تسهیلات به مشتریان خود پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه میزان تسهیلات پرداخت شده نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد  افزایش یافته، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری، ۴.۵ میلیون فقره تسهیلات به ارزش ۳۴۰ همت به مشتریان پرداخت شود.

شمسی‌نژاد در خصوص تسهیلات پرداختی بانک در استان لرستان اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری بیش از ۳۸هزار فقره تسهیلات به ارزش ۲۰۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان امسال به بیش از ۷۵هزار فقره افزایش پیدا کند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطر نشان ساخت: همه تلاش ما بر این است تا با توجه به تجهیز منابع و ظرفیت بانک، تسهیلات تکلیفی مانند ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات کمیته امداد امام خمینی(ره) در اولویت پرداخت قرار گیرند.

وی با بیان اینکه توجه و خدمت به آحاد مختلف جامعه مأموریت اصلی این بانک است، گفت: باید با توزیع عادلانه تلاش کرد تا امکانات و منابع به شکل مناسبی در اختیار مناطق کمتر برخوردار قرار گیرد.

شمسی‌نژاد تصریح کرد: در حال حاضر ۵۰۰ شعبه فعال نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور در سراسر ایران مشغول خدمت‌رسانی به مشتریان است و از حیث منابع رتبه هشتم را دارد و از لحاظ شاخص تعداد تراکنش‌ها نیز چهارمین بانک برتر کشور به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه بانک‌های قرض‌الحسنه به دلیل ماهیت، تعهدات خاص خود را دارند، گفت: متوازن‌سازی در پرداخت تسهیلات و تکالیف در دستور کار است؛ زیرا تعهدات بالا و منابع محدود وجود دارد اما تا جایی که در توان داشته باشیم، پرداخت تسهیلات را به بهترین شکل ممکن، انجام خواهیم داد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به پروژه «مزد خدمت» بیان کرد: پرداخت تسهیلات کمتر از ۲۰ میلیون تومان با کارمزد صفر درصد در حال انجام است. علاوه بر این موضوع، در حال حاضر با مدیریت خوب همکاران، سهم قابل توجهی از منابع استان لرستان در اختیار بانک است که این موضوع نشان از اعتماد مردم و مشتریان این استان دارد.

وی ادامه داد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خدمت‌رسانی به محرومان و اقشار ضعیف همچنان پای کار خواهد بود و امید می‌رود در آینده نزدیک این بانک جزو سه بانک برتر کشور قرار گیرد.

فتحنایی

Recent Posts

حضور همراه اول در ایپاس ۲۰۲۴ با ارائه سرویس‌های نوین ارتباطی

همراه اول با حضور در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ و ارائه خدمات نوین سازمانی، فرصتی برای…

9 ساعت ago

آشنایی با برنامه‌های شرکت نستله برای توسعه مهارت‌های شغلی جوانان / نستله و توانمندسازی نسل جوان برای آینده‌ای پایدار

نسل جوان به‌ عنوان یک نیرو محرکه موثر برای بازآفرینی و ساخت آینده‌ای بهتر برای…

9 ساعت ago

خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رضایت مردم را جلب کرده است

حجت‌الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی» در دیدار با دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» گفت: بانک…

9 ساعت ago

شخصا با ساخت مسکن کوچک متراژ موافقم

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه طرح ساخت مسکن کوچک متراژ طرح خوبی…

10 ساعت ago

ساختار وصول مطالبات در بانک توسعه تعاون تقویت شود

شصت و نهمین جلسه شورای معاونین بانک توسعه تعاون با حضور مدیر عامل،معاونین و روسای…

10 ساعت ago

ارتقای ۷۸ درصدی عملکرد بانک‌آینده در کنترل ناترازی نقدینگی

گزارش حاصل از بررسی عملکرد بانک آینده طی بازه‌زمانی ۱۴۰۲/۰۹/۱۵ تا ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ نشان از ارتقای…

10 ساعت ago