×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲ دی , ۱۴۰۳
افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان رضوی

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در جریان ادغام شعبه ی عطاملک سبزوار در شعبه ی بیهقی و پس از بهسازی و تجهیز این شعبه، مراسم افتتاح شعبه با حضور پدرام رئیس هیات مدیره، نجدی مدیر امور استان ها، صبوری مدیر شعب استان خراسان رضوی و جمعی از مدیران ادارات، بانک ها و فرماندهی انتظامی شهرستان برگزار شد. در این مراسم، پدرام با اشاره به ۱۲ سال فعالیت بانک در عرصه ی خدمت رسانی به مردم بیان داشت: با تلاش مدیران و کارکنان بانک از مرز جذب ۸ میلیون مشتری و پرداخت ۶ میلیون وام قرض الحسنه عبور کردیم. وی تسهیلات پرداختی را در بخش اشتغال، ازدواج جوانان، درمان، اشتغال زندانیان آزاد شده، زنان سرپرست خانوار و …عنوان کرد و عملکرد بانک را در شبکه ی بانکی بسیار مطلوب دانست. محسن پدرام با اشاره به راه اندازی سامانه میعاد (مدیریت یکپارچه عملیات اجرایی دیجیتال) در بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: سامانه میعاد خدمتی متمایز است که به موجب آن تمام عملیات بانکی از مرحله ی افتتاح حساب تا بایگانی اسناد بدون نیاز به کاغذ و به صورت تمام الکترونیکی انجام و علاوه بر کاهش زمان انتظار مشتریان، گام بلندی در راستای بانکداری سبز محسوب می شود. وی افزود: احراز هویت بیومتریک و در نتیجه حذف کپی از مدارک شناسایی و ثبت دیجیتالی امضا از دیگر خدماتی است که در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان صورت پذیرفته است. در ادامه مراسم، صبوری مدیرشعب استان خراسان رضوی با ارائه ی گزارشی از خدمات ارائه شده و تسهیلات پرداختی به مردم سبزوار بیان داشت: از تمام پتانسیل موجود به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم استفاده می کنیم . بازدید رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران از شعبه ی نیشابور در استان خراسان رضوی پدرام رئیس هیات مدیره و نجدی مدیر امور استان ها در جریان سفر به استان خراسان رضوی از شعبه ی نیشابور نیز بازدید کردند. پدرام در میان همکاران شعبه نیشابور ضمن تاکید بر تلاش جمعی برای تحقق اهداف تدوین شده در سال ۹۸ بیان داشت: رسیدن به اهداف بانک جز در سایه ی تلاش مضاعف و بهره گیری از خرد جمعی امکان پذیر نیست و تمامی کارکنان باید برای اعتلای نام بانک نقش خود را به خوبی ایفا کنند. وی تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتری را بسیار مهم دانست و با اشاره به وضعیت اقتصادی کنونی جامعه گفت: لازم است بیش از گذشته در ارائه ی خدمات به مردم کوشا باشیم و با شکیبایی در راستای رفع مشکلات آن ها گام برداریم. پدرام بررسی روزانه ی فاکتورهای اصلی شعبه از جمله منابع، مصارف و مطالبات را ضروری دانست و از کلیه ی کارکنان خواست وضعیت شعبه ی خود را هر روز از طریق سامانه ی عملیاتی بررسی کرده و تلاش خود را در جهت ارتقا فاکتورهای پیش بینی شده بکار گیرند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.