به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، علیرضا علیسلیمانی، معاون برنامهریزی و نوآوری این شرکت، به نمایندگی از دکتر دلفراز مدیرعامل بیمه ملت، لوح و نشان ویژه این جشنواره را دریافت کرد. در این مراسم مدیران برخی دستگاههای دولتی و همچنین کارآفرینان واحدهای تولیدی و مدیران بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی ضمن تبیین اهمیت مشتریمداری جهت تقویت بخش اقتصاد و کمک به بهینه سازی کیفیت محصولات تولیدی و خدمات، به انتقال تجربیات خود در زمینه ارتقا رضایت مشتری پرداختند. در این گردهمایی انتقال دانش و تجارب مسئولان و متخصصان مدیریت ایران در اشاعه و ترویج فرهنگ شاخص رضایت مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بینالمللی، تبیین جایگاه کیفیت و بهرهوری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرفکننده با تأکید بر استانداردسازی محصولات و خدمات باکیفیت برتر و ارائه راهکارهای نوین و تقویت استراتژیهای سازمان بهمنظور برآورده نمودن نیازهای مشتریان موردتوجه و بحث و بررسی قرار گرفت. در این مراسم ملیحه سادات حسینی، مدیر روابط عمومی بیمه ملت نیز حضور داشت.
تازهترین ربات خودران شرکت الجی، با طراحی چهار در و شش چرخ و سیستم تعلیق…
بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ ۱۴۰۳ با حضور شرکت توسعه اعتماد وثوق…
کارشناس اقتصادی گفت: عملکرد بانک مرکزی، کشور را از یک ابرتورم نجات داده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مسکن استان اردبیل با اشاره به…
وزیر نیرو گفت: بر اساس آخرین مطالعات صورت گرفته ایران در رتبه هفتم تولید برق…
با پایان مرحله گروهی رقابت های جام ملت های فوتبال اروپا، چهره ۱۶ تیم راهیافته…