×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
افزایش تحقیقات در خصوص فریبکاری احتمالی لاتزیو در نتایج تست‌های کرونا

به گزارش ایرنا، براساس گزارش کوریره دلو اسپورت، فرضیه‌هایی مبنی بر وقوع تخلف در پرونده‌ای که توسط دادستانی عمومی آولینو باز شده است، وجود دارد.

رییس آزمایشگاه Futura Diagnostica که وظیفه انجام تست‌های کرونای باشگاه لاتزیو را برعهده دارد، به عنوان مظنون در این پرونده ثبت شده است.

فرضیه‌های مطرح شده توسط این نشریه ایتالیایی، حاکی از آن است که لاتزیو به اتهام فریبکاری در اسناد دولتی، سهل انگاری در رابطه با شیوع کرونا و فریب اذهان عمومی تحت تحقیقات قرار گرفته است.

اداره بهداشت رم، با مداخله در پرونده بازیکنانی همچون «چیرو ایموبیله»، «لوکاس لیوا» و «توماس استراکوشا» در آستانه دیدار لاتزیو برابر یوونتوس که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، مانع از حضور آنان در این بازی شد.

اما نگرانی‌ها در باشگاه لاتزیو تمامی ندارد و در ادامه دادستانی شهر آولینو پرونده‌ای را مستقیما مرتبط با تحقیقات دادستانی فدرال ایتالیا باز کرده است.

هدف اداره دادستانی ایتالیا از این تحقیقات این است که دریابد نتایج آزمایشگاه مذکور با تحلیل‌های SynLab  (آزمایشگاه یوفا) و Campus Biomedico (آزمایشگاه رم) تا چه اندازه تفاوت دارد.

براساس گزارش‌ها، نتایج آزمایشات انجام شده از آولینو برای بازیکنان لاتزیو همگی منفی اعلام شد و این در حالی بود که آزمایشگاه Campus Biomedico در همان روز سه مورد ابتلا به کرونا در باشگاه لاتزیو گزارش کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.