به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی مدیران ستادی و استانی شرکت که با حضور معاونان بیمه رازی با محوریت ارائه خدمات بهروز به بانک صنعت و معدن و مشتریان آنها برگزار شد، با تاکید بر برنامهریزی استانی بر اساس شرایط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هر استان تاکید کرد: در ارائه خدمات به مشتریان بیمهگذاران بزرگ نمیتوان در تمام کشور از یک روش و شیوه واحد استفاده کرد بلکه برای هر استان با توجه به ساختار استان هدف، به برنامه ریزی منحصربهفرد نیاز است.
او ادامه داد: در کنار طرح ریزی و برنامه ریزی عملیاتی باید ستاد و شعب پاسخگویی به لحظه به بیمه گذاران داشته باشند. این موضوع در حالی مطرح میشود که با توجه به پنج چرخش استراتژیک، بازاریابی تهاجمی یکی از مولفههای اصلی در فعالیت بیمه گری است و شعب و نمایندگان باید هر لحظه با بیمهگذاران بزرگ و مشتریان آنها در ارتباط بوده و به عنوان یک مشاور بیمهای در کنار بیمهگذاران باشند.
این عضو هیئت مدیره بیمه رازی خاطرنشان کرد: مدیران فنی باید تعامل بسیار خوبی با مدیران استانی و نمایندگان داشته باشد زیرا در تعاملهای دورن سازمانی و برون سازمانی امکان معرفی و عرضه بیمه نامه و افزایش حجم پرتفو رقم خواهد خرد.
جباری یادآور شد: طی جلسات گذشته مقرر شد محاسبه هزینه صدور به صورت خطی و غیر پلکانی برای نمایندگان در نظر گرفته شود و این موضوع در راستای حمایت از شبکه فروش و نمایندگان منتخب است.
براساس این گزارش، در حاشیه این جلسه از سامانه برخط فروش بیمهنامه آتش سوزی برای بیمهگذاران بزرگ شرکت بیمه رازی با حضور دکتر جباری- مدیرعامل بیمه رازی رونمایی شد.
همزمان با برگزاری میهمانی عید غدیر در شهرهای مختلف کشور، بانک سینا موکب پذیرایی از…
دکتر مسعود ظهرابی طی حکمی از سوی مدیرعامل محترم موسسه اعتباری ملل از اول تیرماه…
بانک پاسارگاد با هدف ارائه خدمات نوین بانکی و ارتقای سطح کیفی خدمات، سیستم چت…
بانک اقتصادنوین در راستای اجرای«قانون رفع موانع تولید رقابتپذیر» و رعایت حداکثری دستورالعملهای بانک مرکزی…
در آستانه عید سعید غدیر خم مراسم تکریم سادات با حضور حسین عسکری رییس هیات…
همزمان با عید سعید غدیرخم، نسخه آزمایشی وب سایت جدید بانک ملت با امکانات ویژه…