به گزارش تجارت گردان به نقل از روابطعمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دیدار و گفتوگو با کارکنان سرپرستی خراسانرضوی ضمن بیان این مطلب، تصریحکرد: حمایت و پشتیبانی همهجانبه از شبکه فروش، به عنوان حلقه واسط بین بیمهگر و بیمهگذار، بیتردید یکی از مهمترین مسایلی است که همگان باید مدنظر قرار دهیم.
مجید مشعلچی فیروزآبادی افزود: شبکه فروش قوی و راضی علاوه بر اینکه خود از عملیات فروش منتفع میشود، میتواند از یک سو با صدور درست بیمهنامه طبق مقررات و آییننامهها تسهیلگر کار شرکت باشد و از سویی محصولی متناسب با نیاز به مشتری ارایه دهد.
وی کسب و افزایش رضایت مشتریان را نیز یک اولویت همیشگی دانست و گفت: من از همه کارکنان شرکت انتظار دارم با عمل به وظایف خود، رفتار حرفهای، رعایت اخلاق اسلامی و حتی فراتر از آنچه شرع و قانون تعریف کرده است، تمام تلاش خود را برای دستیابی به رضایت مخاطبان شرکت بهویژه مشتریان به کار گیرند. با این روش، هم مشتری به مطالبات بر حق و خواستههای خود میرسد و هم شرکت میتواند متکی به مشتریان وفادار برای خدمترسانی بهتر برنامهریزی کند.
مدیرعامل بیمه کوثر با اشاره به اینکه توجه به کارکنان و جلب رضایت آنان یکی از سیاستهای مهم ابلاغی شرکت در ابتدای سالجاری بوده است، تصریحکرد: دغدغه برخی از همکاران درباره وضعیت استخدامی آنان را در نظر داریم و درباره آن بحثهای کارشناسی و پیگیریهای خوبی به عمل آمده است و امیدوارم به زودی خبرهای خوبی در این زمینه از طرف مدیریت اداری و پشتیبانی شرکت اعلام شود.
مدیرعامل بیمه کوثر با تاکید بر جدیت شرکت برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود خاطرنشان ساخت: هرچند ما پیش از این هم افتخار داشتیم در مناسبتهای مختلف دینی و ملی کمکهای نقدی و غیرنقدی برای هموطنان کمتربرخوردار در نظر میگرفتیم، با شروع کرونا در دو سال اخیر و رهنمود رهبر معظم انقلاب، این برنامههای حمایتی و کمکها را به صورت نهادینه تبدیل کردیم. من از همه همکاران مهربانم در بیمه کوثر سپاسگزارم که به صورت داوطلبانه، با هر مبلغی که در توان دارند، در طرح کمکهای مومنانه شرکت میکنند؛ ما نیز پس از بررسی و نیازسنجی کوشیدهایم این مبالغ را به دست کسانی که به واقع نیاز دارند برسانیم. از طرفی، با توجه به خشکسالی و مشکلات در تامین آب شرب سالم، توانستیم طرح «سرچشمه کوثر» را هم اجرایی کنیم که جا دارد از همه عزیزان و دستاندرکاران تشکر کنم.
همچنین وی در پایان، به پرسشهای مطرحشده از سوی کارکنان شرکت پاسخ گفت.
رییس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت از ابتلای ۴۰۰ میلیون نفر در سال به…
با تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو و پیگیریهای مستمر صورت گرفته، فرآیند ورود سهام سلیم…
دومین جشنواره ملی حکمت در محل مرکز همایشهای صداوسیما با حضور معاون وزیر صمت و…
در "دومین جشنواره ملی حکمت" پس از ارزیابی سازمانها بر اساس معیارهای تخصصی، نشان ملی…
رئیس جمهور منتخب بر توجه ویژه دولت چهاردهم به ارتقای سلامت جامعه به عنوان یکی…
ایرانسل برای تسهیل ارتباطات زائران عتبات عالیات در ایام محرم، بسته رومینگ ویژه این ایام…