×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۲ بهمن , ۱۴۰۳
افزایش رضایت مشتریان، اولویت نخست تیم مدیریتی جدید ایران‌خودرو

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- عادل پیرمحمدی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل ایساکو، با اشاره به تحولات بنیادین مدیریتی اخیر در ایران‌خودرو، به اهمیت شرکت ایساکو به دلیل ارتباط دائمی با مشتریان و ضرورت ارایه خدمات درجه یک به آنان، اظهار کرد: پس از انقلاب، برای نخستین بار تحولاتی در نحوه اداره شرکت ایران خودرو صورت گرفته و این تصور که مدیرعامل به تنهایی شرکت را اداره می‌کند، اشتباه است.

وی تاکید کرد: نخبگانی با تخصص‌های مالی، فنی و اقتصادی در هیات مدیره حضور دارند که بسیار دقیق و فنی عمل می‌کنند.

پیرمحمدی همچنین به اهمیت حضور آقای سلطانی‌ثانی، عضو هیات‌مدیره ایران خودرو در راس شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اشاره کرد و گفت: هیات‌مدیره و سهام‌داران انتظار دارند تغییرات در عملکرد شرکت به‌وضوح در سطح جامعه و بازار مشاهده شود.

مدیرعامل ایران خودرو تصریح کرد: یکی از بخش‌های مهم گروه صنعتی ایران‌خودرو شرکت ایساکو است که باید در روزها، هفته‌ها و سال‌های آینده تغییرات مثبتی را شاهد باشد تا رضایت مردم جلب شود.

وی اعلام کرد: صنعت خودرو در حال رشد است و در سال‌های اخیر اقداماتی صورت گرفته، اما باید در مسیر افزایش رضایت مشتریان گام‌های بلندتری برداشته شود.

پیرمحمدی با بیان این‌که اگر خدمات ارایه شده نتواند رضایت مشتریان را جلب کند، به معنای عدم مدیریت صحیح است، گفت: رضایت مشتریان هدف اصلی هیات‌مدیره ایران‌خودرو است و درخواست‌های مطرح شده در مجامع و جلسات نیز بر بهبود شرایط در تمام زمینه‌ها تاکید دارد.

وی افزود: هیچ برنامه‌ای برای تعدیل نیروی انسانی وجود ندارد و در عین حال تمام انتصابات بر اساس صلاحیت افراد و با تصمیم جمعی انجام خواهد شد.

پیرمحمدی با بیان این‌که بهبود شرایط توسط انسان‌ها رقم می‌خورد، عنوان کرد: اگر انتخاب افراد به درستی صورت گیرد، بهترین نتایج حاصل خواهد شد.

مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرد: باید به موضوع خودروهای باکیفیت و توسعه محصول توجه ویژه‌ای شود. شرکت با چالش‌های مالی مواجه است، اما هیات‌مدیره با تمام توان در جهت بهبود این شرایط تلاش خواهد کرد.

وی تاکید کرد: مجموع هیات‌مدیره و سهام‌داران ایران‌خودرو تعهد داده‌اند خدمت‌گزاران خوبی باشند و این خدمت توسط افرادی انجام می‌گیرد که به درستی و در جای خود کار می‌کنند.

پیرمحمدی تصریح کرد: در روزهای پایانی سال، خودروهای در انتظار تعویض قطعات باید به حداقل میزان برسد. خودروهای تولید داخل نباید برای قطعه کوچک در شبکه متوقف شوند. باید برای ایام نوروز امسال کم‌ترین مشکلات در شبکه خدمات وجود داشته باشد.

یادآوری می‌شود، عبدالله سلطانی‌ثانی، مدیرعامل جدید ایساکو دانش آموخته امیرکبیر در رشته مهندسی صنایع – سیستم‌های اقتصادی – و زنجیره تامین در مقطع DBA است. وی سوابقی چون مدیرعاملی و عضویت در هیات‌مدیره شرکت سایپا سیتروئن، مدیرعاملی و نایب رییسی هیات‌مدیره پارس‌خودرو، عضویت در هیات‌مدیره شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو، مدیرعاملی و عضویت در هیات‌مدیره شرکت بیمه‌سینا و عضویت هیات‌مدیره شرکت تراکتورسازی ارومیه را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.